Gå til innhold

svir i underlivet, igjen!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Etter at jeg har hatt samleie (noen uker mellom hver gang siden vi ikke bor i samme by), så har jeg merket at de klør og svir litt i skjeden. Var helt nederst liksom, på enden av de indre kjønnsleppene.

Gått på p piller i ett år ca.

Men sluttet for snart 2 uker siden og fikk da vanlig blødning etter noen dager (pillefri uke), men blør enda litt (blir litt over en uke da).

I vinter prøvde jeg canesten salve uten at det hjalp.

Kjøpte tablett på apoteket med det hjalp heller aldri noe særlig.

Snakket med folk på helsestasjonen og tok prøve for kjønnsykdommer men fant ikke noe.

Kan det være sopp fortsatt?

Blir jo aldri helt kvitt det.

Bor langt unna fastlegen. Spurte litt på helsestasjonen om å ta prøve, men de var mer ivrige etter å ta vanlig uringprøve for kjønnssykdommer (som da va negativ).

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg plages dessverre med det samme. Ikke etter absolutt hvert samleie, men det hender ofte. Ubehagelig og vanskelig.. Har også vært til lege og slikt, prøvd ut canesten salve og pille og alting føles det, men blir ikke kvitt det..

Skrevet

Det skjer med meg også iblant, men bare når det er en stund siden jeg har hatt sex (4 dager eller mer). Jeg har alltid trodd det bare har vært det, at kroppen min har "vent seg av med" kjæresten min?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...