Gjest vondt Skrevet 18. mai 2010 #1 Del Skrevet 18. mai 2010 Først av alt: Hadde det vært akutt så hadde jeg jo ringt nødnummer. Men dette er andre gang det kommer på 3 dager, og hadde det vært noe alvorlig sist, så hadde jeg vel vært død nå :P Det føles ut som det "brenner" på venstre tinning, kommer i "bølger". Lå og prøvde å sove dagen før igår, og merket at jeg var veldig varm på den sida av hodet, jeg synes jeg både føler meg varm og faktisk ER varm der også. Så ga deg seg, jeg sovna,.. og jeg lever jo enda Men nå istad kom det igjen. Og denne gangen har det kommet og gått i en halvtime nå. Får jo så klart helt paranoia av rare smerter i hodet, kan jo være hva som helst.. Ingen andre symptomer som ikke har til stadighet fra før av. Sliter en del med mye trøtthet, og andre plager jeg tipper selv er relatert til enormt mye stress siste årene. Har ikke vært "verre en vanlig" siste dagene, men jeg merker jo at jeg vil ha en stor, lang, solid PAUSE fra alt som stresser meg. Er det ikke det ene så er det det andre liksom... Trenger vel ikke å si så mye mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest:ts Skrevet 18. mai 2010 #2 Del Skrevet 18. mai 2010 trådstarter igjen: Kan si såpass at jeg nå ikke merker noen ting, bare at jeg er litt "sliten i hodet" - men det er snart leggetid uansett Merker ikke noe varme... Sært er det uansett. Kommer det oftere, mer langvarig osv så vil jeg absolutt få det undersøkt, det kan jo ikke være sunt med en "kokende" venstreside? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2010 #3 Del Skrevet 18. mai 2010 Sitter du mye med mobiltlf til øret på denne siden av hodet ? Jeg fikk noen lignende reaksjoner etter langvarig bruk med en ny mobil. Viste seg at mobilen strålte ut mye varme og hadde nikkel i tastene (har nikkelalergi) Bare et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 18. mai 2010 #4 Del Skrevet 18. mai 2010 ts her: nei jeg bruker igrunn ikke verken mobil eller telefon så mye (vi har ikke fast-telefon engang!) , jeg brukte den "en del" (altså kanskje to korte samtaler?) forrige dagen jeg hadde vondt. Idag har jeg ikke brukt den i det hele tatt, jeg har sendt 2 meldinger så jeg tviler på det kan være den. Ikke brukt noe annet heller, som hårfønere eller noe slik. Hater varme mot hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 18. mai 2010 #5 Del Skrevet 18. mai 2010 kan være en nerve i klem et sted. Som du selv nevner har du stressa mye og da pleier en å stramme muskler i nakken.Der sitter det mange fine nerver som kan bli klemt eller irriterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. mai 2010 #6 Del Skrevet 19. mai 2010 Det kan sikkert være en nerve ja, men så utrolig rart at det skal skje NÅ, når noe sånt egentlig burde skjedd hundre år siden... Skjer det oftere så må jeg få det undersøkt, det friker meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå