Lykkelitenen Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg smakte denne på Fløyen og synes den var utrolig god. Lenge savnet lakrisisen Problemet er at jeg ikke finner den noen steder! Sett noen frysebokser som har den på skiltet sitt, men de har den ikke i boksen og de ansatte har svart at de ikke vet om de tar den inn... Skuffet. Nå hadde jeg nok hatt godt av en tur på Fløyen hver gang jeg ville ha is, men det er jo likevell litt tiltak noen som vet om steder de selger denne? Aller helst i sentrum?
Momseguri Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Kremmerhuset (godtebutikken utenfor konsertpaleèt) har den. *nom nom nom*
Lykkelitenen Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 supert Fik også tips om spar, så blir storinnkjøp
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 De har den på Esso også, så skulle tro det var vanlig i sortementet til Hennig Olsen. http://www.hennig-olsen.no/2682_hpgoYB4Prf0.img
Lykkelitenen Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2010 det er det, men ikke alle butikkene har valgt å ta den inn... Mange har heller ikke fått inn alle nyhetene. Men jeg har bare sjekket i mine faste sentrumsbutikker og kiosker da... me skal ta meg en runde nå som jeg vet hvor jeg finner den, så slipper jegf å bli skuffet i isdisken
Stellia Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Flere butikker som bare fører Diplom-is, men Kiwi, ICA, Meny, COOP Mega har i hvertfall Hennig Olsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå