Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Har hatt mensen i 17 dager nå, begynte på p-piller for første gang på første mensendag. Har aldri hatt så lang mensen før. Burde jeg slutte på p-pillene eller oppsøke lege?
Gjest Airi Chikako Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Generelt skal man bruke en type p-piller i tre måneder før det stabiliserer seg. Jeg hadde blødninger stort sett hele tiden i to måneder, nå har jeg det to-tre dager pr. syklus.
Gjest ts Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hvor lang tid kan det ta? skjønner at det er individuelt, men er så utålmodig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå