Gå til innhold

Helt greit å klage på minitisser

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det helt greit at damer klager på menn som har for liten penis, men det er ikke greit at menn klager på damer med for små pupper?

Og er pupper et mer sårt tema enn peniser?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Av den enkle grunn at damer er irrasjonelle og menn er rasjonelle.

Dette betyr at menn har en evne til å se logisk på sin egen seksualitet: Så lenge kuken fungerer, så er jeg fornøyd.

Dette kan damer i mindre/ingen grad: Du kan si tusen ganger til ei fine dame at hun er deilig, men hun vil fremdeles mene at hun er stygg.

Menn som oppfører seg som damer, dvs. er irrasjonelle og har komplekser, FORTJENER RETT OG SLETT IKKE Å FÅ DYPPET DEN (før de får orden på hodet sitt).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at enkelte menn ikke ser forskjell på pupper og kuk.. En pupp skal da ikke penetrere noe? Nei nettopp.

Gjest Gjest
Skrevet

Du skjønner... det er full likestilling, og ettersom menn opp igjennom alle år har snakket nedsettende om kvinner, er det nå på tide å ta igjen. Og det finnes ikke noe sårere punkt enn mannen og hans seksualitet. Derfor synes disse nyfeministene at det er helt ok å behandle små peniser nedverdigende. Det man ikke skjønner er at dette vil falle tilbake på dem selv. Small Penis Syndrome er en tilstand der helt normale menn tror de har liten penis, og denne gruppen vokser i raskt tempo. Takket være disse kvinnene, som gjemmer seg bak fanen "seksualitet og frigjøring". Når en gutt blir usikker på penis, vil han ikke nyte sexen på samme måten som tidligere, og han kan til og med miste evnen til å prestere. Mange menn har ereksjonsproblemer grunnet usikkerhet. Og kvinner som digger selvtillit... til slutt vil det kun være en bitteliten gruppe menn dere ønsker, og da må dere begynne å se på dere selv. Er dere virkelig så deilige og fantastiske at dere kan sette slike krav til et annet menneske? Disse gutta som blir såpass omsvermet da, vil kunne ha minst like inngående og overfladiske krav tilbake. Kanskje de til og med setter personlighet som et viktig kriterie...

Prefereranser er helt ok, men når det er såpass gjennomskuelig og håpløst presentert som flere av trådene her inne, blir det bare for dumt.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke at enkelte menn ikke ser forskjell på pupper og kuk.. En pupp skal da ikke penetrere noe? Nei nettopp.

Nei, men pupper skal være med på å pirre mannen. Duger dem ikke til pirring, kan det selvsagt sammenlignes, selvom jeg heller er for å sette fokus på romsligheten til damene. For der er det STOOOR forskjell. Når det gjelder muskelbruk også. Dette går ikke bare EN vei. Der jentene skriker om for liten pikk, kan man selvsagt også snu situasjonen. Hun var altfor romslig for ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Du skjønner... det er full likestilling, og ettersom menn opp igjennom alle år har snakket nedsettende om kvinner, er det nå på tide å ta igjen. Og det finnes ikke noe sårere punkt enn mannen og hans seksualitet. Derfor synes disse nyfeministene at det er helt ok å behandle små peniser nedverdigende. Det man ikke skjønner er at dette vil falle tilbake på dem selv. Small Penis Syndrome er en tilstand der helt normale menn tror de har liten penis, og denne gruppen vokser i raskt tempo. Takket være disse kvinnene, som gjemmer seg bak fanen "seksualitet og frigjøring". Når en gutt blir usikker på penis, vil han ikke nyte sexen på samme måten som tidligere, og han kan til og med miste evnen til å prestere. Mange menn har ereksjonsproblemer grunnet usikkerhet. Og kvinner som digger selvtillit... til slutt vil det kun være en bitteliten gruppe menn dere ønsker, og da må dere begynne å se på dere selv. Er dere virkelig så deilige og fantastiske at dere kan sette slike krav til et annet menneske? Disse gutta som blir såpass omsvermet da, vil kunne ha minst like inngående og overfladiske krav tilbake. Kanskje de til og med setter personlighet som et viktig kriterie...

Prefereranser er helt ok, men når det er såpass gjennomskuelig og håpløst presentert som flere av trådene her inne, blir det bare for dumt.

Hvor gammel er du? Og hvor lite fitte får du?

Ser du ikke at komplekser er en feminin egenskap?

Slutt å drit dere ut gutter med liten snopp. Dere gjør skam på kjønnet deres!

Damer legger seg langflate FØR du viser kuken. Slutt å oppføre dere som bitches.

Gjest Gjest
Skrevet

Godt innlegg. Men problemet er at denne hetsen funker. Jeg er temmelig nøyaktig 15 cm, men selv om tykkelsen er bra så føler jeg at jeg bokstavelig talt kommer til kort på lengden, i alle fall basert på diverse nedsettende uttalelser her og andre steder. Jeg har vært singel en stund nå og unngår ONS, av flere grunner men mest på grunn av dette med lengden. Har alltid vært litt bekymret for at jeg ikke er stor nok til å kunne tilfredsstille en kvinne fullt ut, og er nå halvveis begynt å forvente tydelig skuffelse i ansiktet på dama og hets dersom jeg skulle ha tilfeldig sex. Da er det bedre å finne en kjæreste kanskje, hvor andre ting spiller inn enn det reint fysiske. Men frykten sitter i likevel.

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig er det greit å klage på minipikker og menn kan klage så mye de gidder over for små pupper. Hva er problemet?

Skrevet

Nettopp.

Klag i vei på pupper, med det går jo kun på det estetiske og blir på linje med å si at noen har for stor nese. Ser ikke noe galt i at menn har en preferanse på hva slags pupper de liker, men det kan ikke sammenlignes med en penis med feil størrelse, hvor resultatet blir at det enten gjør vondt eller at man ikke kjenner noe - og derfor ikke kan oppnå nytelse. Og jada, kvinner kan også være for vide, og det er mer rimelig å være misfornøyd med enn mengde fett i en pupp ;)

Gjest sitert gjest
Skrevet

Nettopp.

Klag i vei på pupper, med det går jo kun på det estetiske og blir på linje med å si at noen har for stor nese. Ser ikke noe galt i at menn har en preferanse på hva slags pupper de liker, men det kan ikke sammenlignes med en penis med feil størrelse, hvor resultatet blir at det enten gjør vondt eller at man ikke kjenner noe - og derfor ikke kan oppnå nytelse. Og jada, kvinner kan også være for vide, og det er mer rimelig å være misfornøyd med enn mengde fett i en pupp ;)

Helt enig.

Gjest Gjest
Skrevet

Av den enkle grunn at damer er irrasjonelle og menn er rasjonelle.

BLA

Menn som oppfører seg som damer, dvs. er irrasjonelle og har komplekser, FORTJENER RETT OG SLETT IKKE Å FÅ DYPPET DEN (før de får orden på hodet sitt).

Hvis du mener dette seriøst så trenger du absolutt å utvide forståelsen din av menn og kvinner. Men du er vel fremdeles ung.

Skrevet

Hvor mange størrelsesemner skal vi egentlig ha her?

Skrevet

Hvor mange størrelsesemner skal vi egentlig ha her?

Det beviser ihvertfall at størrelsen -stor eller liten, tykk eller tynn- betyr noe, både for kvinner og menn ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det helt greit at damer klager på menn som har for liten penis, men det er ikke greit at menn klager på damer med for små pupper?

Og er pupper et mer sårt tema enn peniser?

Menn er velkomne til å klage over små pupper! hvorfor gjør dere ikke mer av det?!!

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe galt i å ha en liten pikk. Det finnes da andre kroppsdeler dere menn kan bruke, fingre, tunge, munnen... Hvorfor legger menn hele manndomen sin i pikken sin? Jeg vet ikke om noen kvinner som gjør det samme med fitta si.

At en pikk ikke er kjempestor betyr ikke at den ikke fungerer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så og si. En liten tiss (sier tiss for en liten penis er ikke verken en pikk eller kuk, bare en bitteliten tissemann noe som også er leitt søtt :P) er gasnke ubrukelig i sexlivet. Kan hende får han tilfredsstilt seg selv, men ikke jenta. Joa, han kan bruke fengre, tunge, dildo, hva det skal være. Men en mann med liten penis kunne like gjerne vært en mann uten noe som helst eller en kvinne i senga, etter min mening (til dere som vil spore vekk fra temaet: jeg er ikke vid!)

Det som provoserer meg ved menn med små tisser er at de ofte får tilfredsstilt seg selv, men jenta blir liggende igjen. Jeg mener, jenta var med å gi mannen en god opplevelse, da burde mannen jammenmeg gjøre det samme for jenta.

Jeg synes ikke det bare er skuff å se en liten tiss, men også litt ekkelt. Det handler mer om bare nytelsen. En liten tiss er et symbol på ubrukelighet og usikkerhet.

Men så må jeg vel avslutte med at alle har forskjellige preferanser. Jeg har en veninne som ikke liker at penis er lengre enn 16 cm og at gutten ikke må være høyere enn 175 :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner som ikke klarer seg med normale peniser (12-18 cm) bør kanskje se på seg selv før de klager. Da er det nok romsligheten det er noe galt med. Ellers hadde man naturligvis heller ikke klagd. Latterlig at disse size-queensene mener de selv er så trange. Har møtt et par av dem, og det var jaggu som å vifte med pikken i en bøtte vann. Nei, gi meg en trang og god fitte med herlige muskler.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe galt i å ha en liten pikk. Det finnes da andre kroppsdeler dere menn kan bruke, fingre, tunge, munnen... Hvorfor legger menn hele manndomen sin i pikken sin? Jeg vet ikke om noen kvinner som gjør det samme med fitta si.

Det er kvinner som sørger for menns problem angående dette. Ikke oss selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...