Gå til innhold

Hekta på Big Brother


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei så forrige BB, men sverga på at jeg ikke skulle se denne gange. Nok var nok. Jaggu da du smør, nu er jeg hekta så det svir av. Irriterte meg litt over en høyrøsta Bergenser, men nå som han er ute er det jo blitt litt kjedelig.

Er det flere her inne som er hekta???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp,jeg er hekta.

Jeg har kjøpt Big Brother bilett,så jeg ser BB hele døgnet.

I natt satt jeg oppe til kl 05.00, bare for å høre hva Maria og Veronica snakket om!! icon_eek.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkar? hun får da gjøre som hun vil.. Hun er da ikke stakkar bare fordi hun ikke har nøyaktig de samme interessene som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå må du ikke sammenlikne BB og alkohol da. Det får da være grenser. Man kan bli avhengig av begge to på en måte, men skadevirkningene er totalt forskjellig. Jeg har forresten en mor som er alkoholiker. Jeg hadde takket Gud om det var BB hun var hekta på istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med nå og da. Men er egentlig ikke hekta. Det der med å kjøpe bilett til "døgntitting" syntest jeg personlig å gå for langt. icon_smile.gif Er det ikke vanvittig dyrt?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis du kaller 195;- kr for dyrt så. Jeg har også BB døgnet rundt via Canal Digital.

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei alle sammen! jeg er litt hekta på big brother jeg også, men å sitte oppe til klokken 05.00 om natta for å høre hva to personer snakker om, minner meg litt om det å være besatt av noe.

Man får jo det meste med seg allikevel på internett, det er bare å gå inn på hjemmesiden til big brother, der står alt av interesse!

Det som er sunt å spørre seg selv om, er "hvorfor er jeg så interessert i å følge med på hva to personer snakker om?"

Men jeg forstår at noen er hekta, det er jo som å være flue på veggen nesten! og hvem har ikke ønsket å være flue på veggen av og til?

Kanskje big brother appellerer mest til kvinner? fordi vi er litt mer nysgjerrig på hva andre folk snakker om og driver med? kanskje vi skulle lært litt av menn, og lære oss å drite i å være så sykelig nysgjerrig til andre mennesker?

jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser BB innimellom, men kan vel ikke si jeg er hekta akkurat... men greit å se når det ikke går noe annet gøy på boksen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er litt kjedelig, men samtidlig litt artig å studere de forskjellige typene. Så BB1 også, men synes faktisk at BB2 er bedre, da de i den første serien var altfor seriøse og bråkete, de personene som er med nå er mere "koselige", selv om VK er litt rar da;)

Men besatt? definitivt ikke icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Skal selv innrømme at det er litt gøy å titte på av og til.

Likevel så tror jeg det er en sammenheng mellom hvor kjedelig ens eget liv er og hvor hekta man blir på BB. BB blir et subsitutt for mangel på hendelser i eget liv.

Sorry, men egentlig vil jeg si at BB er et sykdomstegn ved det vestlige samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest care

Å gå så langt som å diagnoisere ungdom i vestlige land er vel å strekke den vel langt. Du har sikkert ikke 2 % grunnlag for å snakke om det en gang. Samtidig som du er vel etnosentrisk. Jeg tror man heller kan si at dette er tendens av ungdomskultur i den senmoderne vestlige samfunn icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg kan ikke helt se det etnosentriske ved min påstand. Kan du forklare?

Om det ikke er et sykdomstegn, så er det i det minste ikke noe positivt tegn at befolkningen(og da spesielt de unge) sitter stadig mer foran TV og ser på stadig mer meningsløse programmer.

BB er hovedsaklig tanketom underholdning som krever minimalt med hjerneaktivitet.

Når i tillegg begynner å betale og bruke en masse tid(sitter oppe til 5 om natta) på dette, da har man et problem.

Get a life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest care

Jeg har ikke sagt at bb er god underholdning. MEN, det å betegne en tendens som et sykdomstegn, bare fordi DU ikke har sansen for bb, er etnosentrisk.

At du i hele tatt gidder å engasjere deg i en "debatt" som snakker løst og fast om tv- underholdning er litt komisk - særlig når du tar det så alvorlig som du gjør. BB er underholdning. Og underholdning tror jeg er postitiv for mange i en ellers "kald og meningsløs" verden. Hvis du forstår hva jeg mener. icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At min mening til en viss grad er etnosentrisk, er jo riktig. Enhver personlig mening eller oppfatning som ikke kan underbygges empirisk og vitenskaplig er vel det.

At jeg ser på BB som et sykdomstegn er bare min personlige oppfatning.

I Norge er vi blant de rikeste i verden, likevel ligger vi på toppen i verden når det gjelder psykiske lidelser, depresjon og selvmord. Vi sitter stadig mer inne og ser på TV, på stadig mer meningsløse programmer. Stadig flere er ensomme, stadig flere skiller seg.

I USA er fok ennå mer passiviserte av fjernsynet.

En medieanalytiker har sagt at hvis man fjernet TV fra amerikanske hjem, ville man i løpet av 6 måneder ha et helt annet samfunn.

Jeg tror han har mye rett.

At du finner mitt engasjement komisk er jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...