Gå til innhold

I do...for better or worse


Amore

Anbefalte innlegg

Jo jeg har hatt et par ville dager, jeg forteller deg om det i neste innlegg. :nigo: Ellers går det bra, sola skinner, jeg er trøtt og sløver på sofaen i balkongen... nyter livet! :strix:

Jeg visste ik om det, hvordan gjør jeg det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville dager liker vi :lur: Fortell, fortell :) Du lager signatur ved å gå inn på profilen, trykke rediger profil, endre signatur. Der kan du legge inn en link til dagboka di.

Hvis du går inn i sitatet på dette innlegget her så legger jeg ved en link som kan vise hvordan du kan gjøre det :)

Dagbok

Du kan gå inn og endre inne i koden hvis du vil ha en annen farge eller tittel :) Du kan også velge om du vil ha den midtstilt og sånn.

Denne linken gjør at man kommer til det innlegget som man ikke har lest, hvis du vil at den skal linke til dagboka kan du ta bort &view=getnewpost :)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet nettet mitt igår, og hver gang det skjer..ja det skjer ofte, så er det i helgene når det ikke er mulig å ringe dem å få det fixa... forpulte &%¤%#¤# dritt nett! :sinna::kjefte:

Endret av Amore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde du fått signatur ja :)

Det skal ikke være enkelt, venner gjør feil av og til de også. Jeg tror egentlig jeg hadde dømt henne jeg også, men vet ikke om jeg hadde turt å si det til henne :sjenert: Har hun fortalt noe om hvorfor hun var utro da? Trives hun ikke i forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer ville dager :popcorn:

Dagen etter bestemte vi oss for å dra og grille og bade på langøyene, jeg trodde det kom til å være varmt den dagen. Men det var det ikke, det ble kjølig utpå dagen og det blåste for myye. Jeg vasset litt og trodde jeg skulle dævve av kulde, kjønner ikke hvordan folk badet den dagen. :filer:

Vi spilte en type strandspill som likner på badminton, ballen var så liten og vi spilte ikke så bra så vi mistet den i busker og trær og hagen til en eller annen... huff tragisk, men morsomt. :fnise:

Det er kun båter som kjører til Langøyene. Så når vi skulle dra derifra så var kl halv 8, og jeg husket fra ifjor at siste båt kjørte kl 8-9 tiden så jeg tenkte at vi hadde god tid. På veien sier jeg til Anne at tenk om siste båt har kjørt, for jeg så ingen mennesker på stranden nesten. Vi spøker og ler om at ja da må vi sove på toalettet og omtrent sove oppå hverandre for å holde varmen. Og da var jeg stressa og hun var rolig, når vi kommer fram så ser vi at siste båt hadde kjørt fra oss kl 7. Vi så på hverandre og begynte å le og fikk heelt latterkrampe, for dette var noe av det mest surrealistiske som hadde skjedd med oss. :skratte:

Jeg må poengtere at det var kun et par min unna med båt fra øya inn til Oslo, og selv om det var 2 grupper som hadde båt så var det ingen av dem som ville kjøre oss inn til land. Hvor har det blitt av humaniteten til folk, alle har blitt egosentriske med null empati synes jeg, trist. :jolie:

På vei tilbake til en kiosk som ikke var langt unna, så bare lo vi og hadde latterkrampe samtidig som vi hadde panikk og ikke visste hva i alle dager vi skulle gjøre for den natten. Når det først var på tide å få panikk så var jeg helt rolig uten stress og smilte og lo, og Anne fikk helt panikk haha. :sjokkbla::smilbla:

Vi spurte han mannen i kiosken hva i alle dager vi skulle gjøre, så foreslo han at det er båttaxi som kunne kjøre oss tilbake for 1500,- og for den prisen var jeg villig til å sove ute i kulda. Så sa han mannen som vi kaller Frode her, at vi kunne sove i hytta hans som ikke var så langt unna. Hadde jeg ikke vært desperat så hadde jeg aldri i livet takket ja til det, men jeg måtte det og jeg takket Gud for at jeg og Anne fikk tak over hode for natten og slapp å sove ute eller betale 1500kr. :engel:

Frode var en hyggelig kar med glimt i blikket og lo og smilte med oss når vi lo av oss selv. Han hadde en ansatt som var fra Africa et sted som også bodde i hytta, innerst inne var jeg nervøs og tenkte at jeg måtte være forsiktig. Men jeg smilte og lo og slo av en spøk så det ikke ble sånne akward moments fordi vi ikke kjente hverandre. :skravle:

Hytta var utrolig skittent og det var esker og gamle møbler overalt. Han hadde flyttet inn kun dagen før. Jeg tenkte at siden vi trenger oss på så kunne vi sette sammen en sofa han hadde i en eske. Jeg for min del har aldri satt sammen noe som helt i mitt liv, men etter mye om og men så ble det satt sammen en sofa gitt! Var ganske stolt da altså hehe. :tommelopp:

Frode begynte å dra fram alkoholen og da gikk alarmen i hodet mitt, her måtte vi være forsiktige. Jeg for min del drikker ikke, så det sa jeg til frode og jeg ba Anne om å være forsiktig. Det var gutta jeg var bekymret for, tiden gikk og stemningen løsnet. Så sier Frode at han har veldig støl i leggene etter dager med hardt arbeid og spurte om vi kunne masere leggene hans, først sa vi nei men han ga seg ikke. Jeg ble lei av at han maste så jeg sa at det var greit til slutt, og plutselig ble det ryggen også. :lur:

Jeg må si at Frode var en kjekk kar, og jeg har ikke hatt kjæreste på lenge, så når jeg begynte å masssere han så ble jeg såå kååt at jeg hadde lyst til å overfalle han. Anne og Afrika satt bare og så på meg massere han, når fingrene mine presset seg mot huden hans så hadde jeg virkelig lyst på han. *horny delux* :pisk:

Alle fikk seg en liten appetizer der ja hihi :fnise:

Så spurte han om jeg ville ha en massasje, og det snublet ut et ja ut av munnen min som jeg på liv og død hadde lyst til å ta tilbake. Jeg hadde på meg tankini overdel som jeg dro opp, og selv om jeg lå så kunne man se sidene av brystene mine...han koste seg ja, og jeg hadde en skamfylt glede over det jeg også. Jeg er ikke vant til at en mann jeg har møtt på dagen er nesten på second base. Afrika spurte Anne om hun kunne gi han en massasje også...anyways, det ble en massasje party til slutt. :lur:

Etter hvert ble stemningen overkoselig da alkoholen tok overhånd på gutta, slik jeg hadde forutsett. Afrika ble slitsom og prøvde seg på både Anne og meg etter tur, jeg bare ignorerte han etter det, han gjorde meg litt småkvalm. Det hadde blitt sent så Anne foreslo at vi kunne se på en film (så folk kunne sovne underveis tenkte hun, smartingen hehe). Frode ville sitte ved siden av meg under filmen, og jeg så på Anne, hun kom og satte seg ved meg og sa at plassen var opptatt. Thank God, han hadde sikkert tenkt å prøve seg på meg da, og dessuten fant jeg ut at han var gift...grisen. :bryllup:

Vi sovnet men stod opp etter hvert av vonde rygger sent på natt. Vi brette ut sovesofaen, så legger Frode seg i midten og forventer at det skulle bli girl sandwitch. Jeg og Anne stod opp for å gå på do, og når vi kom tilbake la jeg meg på en luftmadrass som tilfeldig lå der. Frode ble litt små snurt fordi jeg ikke la meg på sofaen, og Anne ser fortvilet på meg fordi hun må sove på sofaen med han haha. Jeg var i samme rom så hun var trygg. :klem:

Vi stod opp tidligst mulig for å rekke første båt som kjørte derifra, takket for oss og forsvant fort som svint hehehe...

Det som var sært var at jeg hadde ikke følt meg så levende på eeviigheteer...tenkte at jøss så kjedelig livet mitt var egentlig, alt var så altfor stabilt. Jeg liker stabilt, men savner spenning og morro. Jeg må finne på litt mer vågale ting framover tror jeg hehe.

Det var de dagene! Morsomme minner hehe... :popcorn:

Endret av Amore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde du fått signatur ja :)

Det skal ikke være enkelt, venner gjør feil av og til de også. Jeg tror egentlig jeg hadde dømt henne jeg også, men vet ikke om jeg hadde turt å si det til henne :sjenert: Har hun fortalt noe om hvorfor hun var utro da? Trives hun ikke i forholdet?

Ja jeg fikk inn signaturen, men jeg vet ikke hvordan å få det slik som du hadde gjort det, at du hadde skrevet "Dagbok" og når du trykker på den kommer siden opp. Har bare linken der nå og den er ikke noe fin synes jeg :gjeiper:

Endret av Amore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bare skifte ut i koden som jeg sendte, i stedet for dagbok skriver du det du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke gjort så mye, stod opp tidlig for å dra til legen og ta blodprøver auu... Så var jeg så trøtt når jeg kom hjem at jeg sovnet med en gang igjen. Når jeg våknet følte jeg meg fortsatt ikke uthvilt så jeg tvang meg selv til å ta oppvask, og betalte regninger på 8000,- :trist: snart er det over når jeg får solgt leiligheten. :happy:

Etter det ringte jeg til ei venneinne og drakk en kopp kaffe og koste oss, jeg kunne ikke være der lenge for hun hadde eksamen imorgen. Dessuten så kom broren min hjem til oss, og vi så på Ninja Assasins sammen, bra action fylt film. :)

Og nå skal jeg legge meg, natta :)

Har foresten skrevet masse om ville dagene om du har gått glipp av det :lol:

Endret av Amore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk med meg at du redigerte innlegget etter at jeg leste det, men ble ikke til at jeg svarte på det :fnise:

Hvordan kom dere dere inn igjen til Oslo da? Tror nesten jeg hadde fått litt hetta jeg, hvis noe sånt hadde skjedd. Men nå er jeg typisk en person som liker å ha alt under kontroll, og dobbeltsjekker tidspunker, steder og slikt :sjenert: Har du flere brødre? Eller er trondheimsbroren i osloområdet? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da så. Vi tok første båt som kjørte derifra kl 10 dagen etter, var så ivrige etter å komme oss ut at vi takket for oss og sa hadet mens vi pakket tingene våre og gikk. :fnise: Sånn går no dagan :)

Jeg er også en person som liker å ha kontroll, men det var bare tilfeldig at det skjedde. Samtidig så følte jeg meg veldig levende, endelig var det noe nytt og spennende som skjedde.

Ja jeg har to brødre, ha ene er i Trondheim og moren min og han andre er i Oslo området. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet i går, men pga mangel på nett legger jeg det ut nå :)

Jeg hadde en dårlig drøm i natt, jeg drømte at Anne hadde en kjæreste og en beundrer som var mer som en stalker. Stalkeren sa til Anne at hun skulle gi slipp på kjæresten sin og bli sammen med han, han spurte henne flere ganger og hun svarte nei. Så følte han seg sveket av henne og drepte henne med kniv. :sjokk::cry3:

I drømmen så ville jeg gråte og våkne fra drømmen for å sjekke om det virkelig var en drøm og ringe henne for å se om hun var i live og alt var bra. Så våknet jeg og tenkte at heldigvis var det kun en drøm. Men jeg innså når jeg våknet at hvor mye jeg virkelig er glad i henne, jeg elsker henne som min egen søster... :hug: Må kjøpe en "jeg er glad i deg" gave.

Jeg stod opp og dro for å trene med Anne på Sats og jeg var helt død etter det, ei annen venninne som vi kaller Diana ville at vi skulle være med henne hjem etter det, men hun skulle en ”liten” tur til legen før det og vi skulle bli med. Det endte med at hun dro til legen før vi kom dit og da vi dro hjem til henne var det kun sønnen hennes som var hjemme. Så vi satt der og ventet veldig lenge på henne ca en og en halv time… Jeg skjønner ikke hvorfor hun ville at vi skulle bli med henne til legen når hun visste at det kom til å ta så lang tid, irriterende. :kjefte:

Vi hadde egentlig planer om å dra på cafe, men siden jeg var helt ødelagt etter treningen og hun var såå sen så dro jeg hjem, og Anne skulle på visning.

Nå sitter jeg og ser på filmen Cleopatra, hun var en sterk politiker. Når de fleste land rundt dem hadde blitt erobret av Roma så var Egypt en av de siste til å bli erobret.

Etter dette skal jeg legge meg, er såå sliten… :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo fått utrettet litt i dag du da :) Flink du er å trene :)

Har du noen planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene, skulle ønske jeg hadde litt av den motivasjonen. Regner med at det er godt å være to om det, slik at man får muntra hverandre opp litt. Jeg for min del, føler at alle ser på hvordan rumpa mi disser der jeg går på mølla.. *paranoid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...