Gå til innhold

Hodeverk


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk de siste dagene. Feber og vondt i hodet. Har tatt ca. 4 Ibux per dag i 3 dager nå, men i dag sluttet plutselig ibux å fungere.... Hodeverken går absolutt ikke bort. Kjenner ingenting når jeg sitter, men når jeg reiser meg og begynner å gå får jeg kjempevondt!

Noen som vet hvorfor 1) ibux har sluttet å fungere? 2) hvorfor denne hodeverken kun merkes når jeg går?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hvorfor ibux slutter å fungere, bygd opp toleranse? :vetikke:

Når det gjelder å kjenne det kun når du går, bruker det -for min del- å være ett tegn på at jeg har fått i meg for lite vann/næring.

Skrevet

Etter 3 dager med Ibux har du nok fått det en kaller Ibuxhodepine... Regelmessig inntak av Ibux fører nemlig til hodepine!

Kutt ut Ibux og ta paracetamol i stedet. Mot hodepina fungerer og Fenozankoffein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...