Gå til innhold

Han blir ikke stiv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Gud så utrolig bak mål... Hva jeg skriver her inne har INGENTING med hva jeg gjør i min jobb å gjøre!

Er du impotent? For temaet virker utrolig betent for deg...

Uansett, TS forstår hva jeg mener, og da er jeg fornøyd! :)

Herlig debatteknikk. Her på KG blir alle menn som står opp for små pikker kategorisert som en med liten pikk selv, og nå er det jaggu det samme med impotens. Les Jalp sine innlegg du... kanskje du kan lære noe om hvordan man fremstår ved å opptre slik ved betente temaer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud så utrolig bak mål... Hva jeg skriver her inne har INGENTING med hva jeg gjør i min jobb å gjøre!

Du tar virkelig kaka! Her fikk du et gjennomtenkt forsøk på å forklare deg hvorfor noen menn reagerer som de gjør, og så i steden for å svare med refleksjon og ettertanke, så kommer du drassende med den mest usmakelige hersketeknikken som bare noen få bruker her inne.

Så langt jeg kan se, så var det du som selv introduserte deg som ansatt i helsevesenet, så da har du gjort akkurat det relevant. Og hvis det ikke hadde vært for at du selv antakligvis blendes av egen fortreffelighet, så hadde du kanskje greid å lese hvorfor Jalp mener at dette er viktig. Vi har et helsevesen som er overflommet av kvinner, og derfor kvier mange menn seg for å oppsøke hjelp når noe er galt. Spesielt hvis det handler om penis og underliv. Og skal man dømme ut fra din atferd i denne tråden, tror tror jeg man lett kan se hvorfor en del menn har dette synet.

Jalps eneste feil var at han antakeligvis trodde at han diskuterte med en voksen og oppegående representant for kvinnekjønnet.

Skrevet (endret)

Jalps eneste feil var at han antakeligvis trodde at han diskuterte med en voksen og oppegående representant for kvinnekjønnet.

Nei, det trodde han ikke. Han antydet at jeg ikke behandler menn med respekt i jobben min. Han var akkurat like (u)saklig som meg. Jeg dro inn i debatten at jeg er helsepersonell for et relevant poeng, nemlig hva jeg legger i ordet impotent og at det for meg ikke er tabubelagt så jeg tør bruke ordet, og ingenting om hvor kompetent jeg er i jobben, hvilket ikke er relevant, siden virkeligheten og KG er ganske forskjellige. Så de som kan dømme hvordan noen er i sin jobb, ut fra at de skriver rett fra levra på nett, er mer usaklige enn meg. Du kan jo lese mine forrige innlegg, jeg vet ikke hvem som sporer av, jeg.

Takk for meg. Og jeg håper alle menn som skulle bli impotente i framtiden, ikke føler seg som en horete neger når legen prøver å hjelpe... som det har blitt beskrevet i tråden :)

Endret av NovaFlare
Skrevet

Jøss, dette tok en uventet vending og jeg må si at det ikke er spesielt elegant å forsøke å vinne diskusjonen ved å antyde at jeg er impotent.

Jeg skrev det jeg skrev i fullt alvor der hensikten var å øke din forståelse for hvordan menn tenker. I de tidligere innleggene virket det som om du ikke forsto at menn ofte og spesielt i forhold til seksualitet og helse, tenker annerledes enn kvinner. Jeg antydet sågar HVORFOR dette var viktig for meg, og jeg antok at det ikke var nødvendig å utdype dette nærmere, ja jeg antok feilaktig at du forsto.

Hvis du mener det jeg skrev var usaklig, så var min hensikt i allefall ytterst seriøs. Nå er det jo du selv som har valgt å styrke dine argumenter med å vise til din profesjon, og da mente jeg det var relevant å gi deg noen innspill på hvorfor noen menn skyr helsevesenet som pesten og aldri kommer seg til lege, spesielt hvis det er problemer med ereksjonen. Jeg mener at det er saklig og at helsevesenet kan bli bedre på dette området.

Jeg beklager at jeg ikke forsto at du mener at du er utlært og at du ikke har noe å hente på å forstå hvordan andre tenker.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke forsto at du mener at du er utlært og at du ikke har noe å hente på å forstå hvordan andre tenker.

Personangrepene dine viser bare hva for et lavmål du er.

Nova har forklart på en tydelig og god måte hva impotens er for noe. At det bare er et symptom på noe annet.

Som sagt, jeg tror ikke mange kvinner ser ned på en mann for at han er impotent.

Hvis du ikke tåler at kvinner prater seg imellom, hva gjør du på et kvinneforum da?

Gjest Gjest
Skrevet

Personangrepene dine viser bare hva for et lavmål du er.

Nova har forklart på en tydelig og god måte hva impotens er for noe. At det bare er et symptom på noe annet.

Som sagt, jeg tror ikke mange kvinner ser ned på en mann for at han er impotent.

Hvis du ikke tåler at kvinner prater seg imellom, hva gjør du på et kvinneforum da?

Så dette var et personangrep, mens Nova sitt forsøk på å nedverdige ham som impotent var helt greit? Ikke rart det er krig i verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...