Gå til innhold

Han blir ikke stiv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

deal with itt! han tenner ikke på deg, så enkelt kan det være.

Selvagt kan det være det. Så derfor går jeg. Det er da nok av andre menn som tenner på meg.

Skal forøvrig ikke høre så mye på de som predikerer at de kun har sex med de de elsker lenger. Det høres jo flott og romantisk ut, men handler vel egentlig mest om menn med impotens problemer.

Eks kona tar han sikkert gladelig tilbake. Hun påstod jo at de hadde sex fortsatt, noe han har benektet. Skjønner jo at man blir impotent med slike ekskoner..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Selvagt kan det være det. Så derfor går jeg. Det er da nok av andre menn som tenner på meg.

Skal forøvrig ikke høre så mye på de som predikerer at de kun har sex med de de elsker lenger. Det høres jo flott og romantisk ut, men handler vel egentlig mest om menn med impotens problemer.

Eks kona tar han sikkert gladelig tilbake. Hun påstod jo at de hadde sex fortsatt, noe han har benektet. Skjønner jo at man blir impotent med slike ekskoner..

Så fint at du lar derg påvirke av alle her inne da *sarkasme*, hva vet vel du om han tenner på deg eller ikke...saken er at manglende reisning, om det skyldes impotens eller ikke er et sårt tema for mange menn, men det driter vel Norske kvinner i sin tro på at menn er sexmaskiner.

Skrevet

Novaflare: Du synes det er uproblematisk å kalle en mann impotent. Mange synes det er uproblematisk å kalle en afrikaner neger også. Men da skal du vite at menn flest legger noe helt annet i dette ordet enn det du selv gjør.

Ja, men det er her jeg blir misforstått. Jeg er ikke ufølsom. Jeg hadde jo aldri buset ut med dette til en mann jeg ikke kjenner. Men nå er det jo slik at jeg sier det jo heller ikke direkte til mannen. Jeg skriver det her på Kvinneguiden, og tåler ikke mannfolk å lese det engang, så får de la være å bruke internett.

Gjest Gjest
Skrevet

Så fint at du lar derg påvirke av alle her inne da *sarkasme*, hva vet vel du om han tenner på deg eller ikke...saken er at manglende reisning, om det skyldes impotens eller ikke er et sårt tema for mange menn, men det driter vel Norske kvinner i sin tro på at menn er sexmaskiner.

Jeg skriver det man vil høre her inne! Det er jo tydelig at man vil trykke meg litt ned. Hva jeg virkelig gjør skriver jeg vel ikke her inne..jeg tar alltid mine egne avgjørelser!

Og disse fjortissene som er her inne har jeg null respekt for. Og jeg er flink til sarkasme..

Skrevet

Ja, men det er her jeg blir misforstått. Jeg er ikke ufølsom. Jeg hadde jo aldri buset ut med dette til en mann jeg ikke kjenner. Men nå er det jo slik at jeg sier det jo heller ikke direkte til mannen. Jeg skriver det her på Kvinneguiden, og tåler ikke mannfolk å lese det engang, så får de la være å bruke internett.

Nå var det vel ikke bare menn som reagerte på det du skrev, heller? Og jeg tåler å lese det, men da kan det jo være fint for deg om du vet hvordan du da blir oppfattet? Jeg tror ikke du ønsker åbli oppfattet som en ufølsom sjåvinist.

Men du har jo rett i at dette er en mann du ikke kjenner, og da mener jo noen at det blir forhastet og for bastant å erklære denne mennen som impotent.

Nå har jo jeg fått med meg at helsepersonell i langt større grad benytter terminologoen erektil dysfunksjon om det at man tidvis mister reisningen. Og det er jo fordi man har innsett at ordet impotent har fått en såpass negativ betydning for menn.

Og jeg mener fortsatt at det er fullstendig normalt at menn ikke alltid får ereksjon. Faktisk så tror jeg alle menn opplever det en eller flere ganger, og da synes jeg man skal slippe å bli kalt impotent. I de fleste tilfeller av manglende ereksjon, ligger det neppe noen sykdom latent bak. Snarere en liten angst om ikke å strekke til. Og det skyldes jo at parsex i stor grad er blitt gjort til en arena der det forventes at menn presterer,- som andre også antyder lenger opp i tråden.

Skrevet

Nå har jo jeg fått med meg at helsepersonell i langt større grad benytter terminologoen erektil dysfunksjon om det at man tidvis mister reisningen. Og det er jo fordi man har innsett at ordet impotent har fått en såpass negativ betydning for menn.

Ingen av oss ville sagt erektil dysfunksjon på bakrommet, og heller ikke til pasienten, for det er uhøflig å bruke fagterminologi til en pasient som ikke vet hva det betyr. Men vi ville sagt det på rapporten om døren var åpen, ja. Det har ingenting å gjøre med at pasienten synes det er ubehagelig å høre det ordet, for vi bruker latin om alle andre sykdommer også, selv de minst tabubelagte sykdommene ;)

Faktisk så tror jeg alle menn opplever det en eller flere ganger, og da synes jeg man skal slippe å bli kalt impotent.

Ja, det synes jeg også, derfor ville jeg aldri sagt det til ham, og det har jeg heller ikke gjort. Men jeg kaller en spade for en spade. Det er klart mange synes det er ille å bli kalt impotent. Men å ikke klare å få reisning over en lengre periode, faktisk så lenge at partner reagerer med å måtte spørre fremmede på et forum, da heter det midlertidig impotens, uavhengig av hva slags følelser noen legger i det. Permanent impotens er hvis det ikke går over, midlertidig kan være i perioder, men går over. Det heter fortsatt impotens, uansett. Men om ereksjonssvikt høres bedre ut, så vær så god :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen av oss ville sagt erektil dysfunksjon på bakrommet, og heller ikke til pasienten, for det er uhøflig å bruke fagterminologi til en pasient som ikke vet hva det betyr. Men vi ville sagt det på rapporten om døren var åpen, ja. Det har ingenting å gjøre med at pasienten synes det er ubehagelig å høre det ordet, for vi bruker latin om alle andre sykdommer også, selv de minst tabubelagte sykdommene ;)

Ja, det synes jeg også, derfor ville jeg aldri sagt det til ham, og det har jeg heller ikke gjort. Men jeg kaller en spade for en spade. Det er klart mange synes det er ille å bli kalt impotent. Men å ikke klare å få reisning over en lengre periode, faktisk så lenge at partner reagerer med å måtte spørre fremmede på et forum, da heter det midlertidig impotens, uavhengig av hva slags følelser noen legger i det. Permanent impotens er hvis det ikke går over, midlertidig kan være i perioder, men går over. Det heter fortsatt impotens, uansett. Men om ereksjonssvikt høres bedre ut, så vær så god :)

TS: tusen takk for ditt svar NovaFlare. Jeg reagerer ihvertfall ikke på det du skriver, du virker ærlig og rett fram :-)

Jeg har mindre sans for menn som liksom skulle føle seg fornærmet over å bruke ordet impotent... Skulle tro disse menne var en hellig rase..jeg forventer samme lidenskap og interesse hos disse mennene som hos andre. (Og at de er oppegående og skjønner hva ordet impotent kan bety)Det kan jeg dessverre ikke se foreligger hos denne mannen, så da er det neppe noen fremtid uansett. Og jeg tror ikke det skyldes "impotens" hos denne mannen!

Skrevet

Enig, hos en sunn frisk mann skal ereksjonen være der "ved komando", omtrent.

Hahaha har du forsøkt med kommandoer? RETT, GIV AKT, PÅ STEDET INN! UT! .. sånn funkern ;)

Skrevet

Men om ereksjonssvikt høres bedre ut, så vær så god :)

Det får antakeligvis være måte på flisespikkeri, men skitt au....du tilgir sikkert?

Ereksjonssvikt er faktisk mye bedre og antakeligvis mer presist også. Og om du tillater at jeg gir deg et lite blikk inn i mannspsyken, så skal jeg forklare.

Når man sier ereksjonssvikt så beskriver man at ereksjonen svikter. Da er det ikke mannen som som plutselig ikke lenger er mann med alt det innebærer for en persons identitet og selvfølelse. Sier man impotent så oppfatter de fleste menn en voldsom ydmykelse og man føler seg strippet for alt det man ønsker å stå for som mann. Det er altså slik at man fratas selve mannsidentiteten hvis man får dette stempelet.

Og derfor er det også svært tabubelagt, ikke sant. Selv om kvinner synes det er uforståelig, så er det faktisk dette som medfører at menn noen ganger kommer seg til legen for sent. De orker ikke den ydmykelsen de tror kommer til å møte dem, som f.eks. at sykepleierne sitter på pauserommet og håneflirer av dem. Som du selv sier,- du kaller en spade for en spade på pauserommet. Jeg påstår ikke at dere behandler menn med ereksjonssvikt på en uverdig måte, men dette er altså en forestilling mange menn har i hodet sitt og som medfører at noen kommer for sent.

Når du er i helsevesenet, så skal du være der for menn også, ikke sant? Da synes jeg at det er viktig at du forstår menns psyke, selv om du selv er kvinne. Jeg ser jo at dette kan framstå som uforståelig for dere kvinner, men om du velger å være mer fintfølende i forhold til disse tingene, så mener jeg du viser respekt og da er du også en bedre medarbeider i den funksjonen du har.

Hvordan vet jeg dette? Vel, jeg er mann selv og så hadde jeg en gang en far....som kom for sent.

Gjest Gjest
Skrevet

Sier man impotent så oppfatter de fleste menn en voldsom ydmykelse og man føler seg strippet for alt det man ønsker å stå for som mann. Det er altså slik at man fratas selve mannsidentiteten hvis man får dette stempelet.

Tåler en mann virkelig så lite så er han da ikke mye til mann. Impotent eller ei.

Legger menn virkelig så mye i kukken sin at de ikke tåler det hvis den ikke skulle fungere?

Ligger hele mannens identitet i kukken? Jeg synes det høres litt absurd ut jeg.

Jeg kan ikke se for meg den kvinne som legger hele sin identitet i fitta.

Skrevet

Tåler en mann virkelig så lite så er han da ikke mye til mann. Impotent eller ei.

Legger menn virkelig så mye i kukken sin at de ikke tåler det hvis den ikke skulle fungere?

Ligger hele mannens identitet i kukken? Jeg synes det høres litt absurd ut jeg.

Jeg kan ikke se for meg den kvinne som legger hele sin identitet i fitta.

Menn er forskjellige fra kvinner. Det er viktig at du forstår at man ikke kan sammenligne kjønnsidentitet. Og så er det slik at impotent er noe man ER. Altså hele mannen. Ereksjonssvikt begrenser seg til ereksjonen, og er i så måte langt lettere å leve med. Impotent begrenser seg ikke til "kukken" som du sier.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skriver det man vil høre her inne! Det er jo tydelig at man vil trykke meg litt ned. Hva jeg virkelig gjør skriver jeg vel ikke her inne..jeg tar alltid mine egne avgjørelser!

Og disse fjortissene som er her inne har jeg null respekt for. Og jeg er flink til sarkasme..

Hhvorfor ikke bare si det til han så han ser hva slags overfladisk asshole du er slik at han kan finne seg noen andre. Bare vent, en dag så kommer du til å slite med lysten eller noe annet, da kan han le av deg.

Gjest Gjest
Skrevet

TS: Denne mannen som holdt mine hender HELE tiden fra vi møttes til vi gikk til sengs og som kysset meg lidenskapelig sier at han bare vil være venn..Impotente menn er like, om ikke mere falske enn alle andre menn. Jeg har overhodet ingen sympati med de. Må de ALDRI få den opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Hhvorfor ikke bare si det til han så han ser hva slags overfladisk asshole du er slik at han kan finne seg noen andre. Bare vent, en dag så kommer du til å slite med lysten eller noe annet, da kan han le av deg.

TS: HAN le av meg??...jeg har aldri sagt et stygt ord til han. Han har forlatt meg. Og han sa jeg hadde småe pupper med c-cup. Fy faen.

Jeg kommer aldri til å slite med lysten. Og jeg får lett tak i en ny mann. MED ereksjon. At han ikke fikk det betydde ingenting for meg. For jeg får lett orgasme. Han var en iskald drittsekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det skinner igjennom hvorfor han ikke fikk den opp med deg i denne tråden. Skal ikke se bort i fra at han peilet din personlighet tidlig...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det skinner igjennom hvorfor han ikke fikk den opp med deg i denne tråden. Skal ikke se bort i fra at han peilet din personlighet tidlig...

TS: og hva er galt med min perosnlighet? Jeg sa aldri ett ondt ord til han. Jeg trodde på alt han sa og gjorde. Han lovte meg ting, men holdt ikke ord. Han sa også at jeg ikke klarte den ene oppgaven jeg skulle gjøre, med iskaldt blikk...steketiden gikk over med to minutter. . Men jaa, JEG visste hva slags personlighet han var med en gang. Derfor løp jeg fra han første gangen vi møttes. Sånn går det vel når man misbruker amfetamin og er millionær. Dopskalle. Jeg lar meg ikke herse med.! Og jeg har aldri brukt dop. Kanskje du har...

Gjest Gjest
Skrevet

Og en annen ting er jo at han og hans eks kone snakker om meg. Han forteller henne alt. Hva slags mann gjør slikt?? Han er skilt! Hun har fortalt meg ting jeg har sagt til han. Det er helt absurd. At slike menn blir impotente er de vel fortjent.

Og å skylde på at jeg er bedriten....

Skrevet

Når du er i helsevesenet, så skal du være der for menn også, ikke sant? Da synes jeg at det er viktig at du forstår menns psyke, selv om du selv er kvinne. Jeg ser jo at dette kan framstå som uforståelig for dere kvinner, men om du velger å være mer fintfølende i forhold til disse tingene, så mener jeg du viser respekt og da er du også en bedre medarbeider i den funksjonen du har.

Gud så utrolig bak mål... Hva jeg skriver her inne har INGENTING med hva jeg gjør i min jobb å gjøre!

Er du impotent? For temaet virker utrolig betent for deg...

Uansett, TS forstår hva jeg mener, og da er jeg fornøyd! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gud så utrolig bak mål... Hva jeg skriver her inne har INGENTING med hva jeg gjør i min jobb å gjøre!

Er du impotent? For temaet virker utrolig betent for deg...

Uansett, TS forstår hva jeg mener, og da er jeg fornøyd! :)

Jeg synes du kommer med gode og forklarende svar, og takk for det. :)

(jeg er ikke ts forresten, men alikevel)

Det er vel heller de som prøve å fremstille det som om impotente menn ikke er menn, som skal skamme seg. For menn er da mer enn bare pikken deres. Og det å legge så mye i at noen er impotent som at de mister hele sin mannlighet, ikke føler seg som menn mer, etc etc etc, det er å forsøke å latterliggjøre menn synes jeg. For menn er da mer enn bare pikken deres. I hvert fall for oss kvinner. ^^,

Men stå på NovaFlare, jeg synes i alle fall du har gode svar og er flink til å forklare! :)

Skrevet

Ikke enig, en relativt ung fyr som trenger hjelp med å få ereksjon er ikke frisk.

Du er visst ikke frisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...