Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Har nylig møtt en ny mann, men han blir ikke stiv. Hva kan det skyldes? Han er veldig fysisk av seg, kysser og klemmer meg hele tiden, tar på meg, holder meg i hånda. Jeg tenner på han som jeg aldri har gjort med noen annen mann,så jeg får lett orgasme! Han er nyskilt og hadde vært gift i mange år. Jeg er visst den første han har hatt etter sin kone. Jeg vet at han hadde en slags avtale med eks kona om å ikke ha sex med andre mens de var separerte, men nå er de jo skilt. Men kanskje han ikke tenner på meg..
Gjest lolita___ Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 presentasjons angst kaskje,han hadde ikke vært sammen med deg hvis han ikke var tiltrukket.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Det er mulig han har vært innom KG og lest noen av trådene her inne. Nok til at enhver mann kunne få krympetiss. Ellers heller jeg mer mot prestasjonsangst. Det er ikke slik at alle menn kan hoppe fra kvinne til kvinne uten videre. Noen trenger litt tid til å bli trygg først også.
Cheesecake Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Det er mulig han har vært innom KG og lest noen av trådene her inne. Nok til at enhver mann kunne få krympetiss.
Gjest Tone Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Det er mulig han har vært innom KG og lest noen av trådene her inne. Nok til at enhver mann kunne få krympetiss.
Sequax Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Det er mulig han har vært innom KG og lest noen av trådene her inne. Nok til at enhver mann kunne få krympetiss.
NovaFlare Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Blir han ikke stiv i det hele tatt, eller klarer han bare ikke å holde den stiv gjennom hele samleiet?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Blir han ikke stiv i det hele tatt, eller klarer han bare ikke å holde den stiv gjennom hele samleiet? Ikke i det hele tatt. Første gangen jeg har opplevd! Det har ingen betydning for mine følelser for han, men...og jeg merker at han også har sterke følelser for meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Du kan få en av vennene dine til å ta på seg skimaske og komme inn plutselig i huset ditt med motorsag mens han ler. Da tenker jeg typen blir stiv da ... av skrekk.
NovaFlare Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Det er jo impotens... midlertidig eller ei, fortsatt impotens. Har han ikke følt behov for å forklare det for deg da? De fleste menn som bare mister ereksjonen får jo helt hetta og forklarer seg ihjel... Har han ikke sagt noe om hvorfor? Forstår problemet ditt og følelsene, alle kvinner ville reagert med å tenke, er det meg? når slike ting skjer.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Det er jo impotens... midlertidig eller ei, fortsatt impotens. Har han ikke følt behov for å forklare det for deg da? De fleste menn som bare mister ereksjonen får jo helt hetta og forklarer seg ihjel... Har han ikke sagt noe om hvorfor? Forstår problemet ditt og følelsene, alle kvinner ville reagert med å tenke, er det meg? når slike ting skjer. Forstår reaksjonen. Men av og til lurer jeg på om kvinner har et litt vel forenklet bilde av mannens seksualitet. Dvs. at synet av en kvinnekropp er som en slags på-bryter, og vips så har han ereksjon. Sånn er det jo ikke, lysten og evnen varierer hos oss også.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Forstår reaksjonen. Men av og til lurer jeg på om kvinner har et litt vel forenklet bilde av mannens seksualitet. Dvs. at synet av en kvinnekropp er som en slags på-bryter, og vips så har han ereksjon. Sånn er det jo ikke, lysten og evnen varierer hos oss også. Men det er jo han som vil til sengs da! Han er god mot meg (jeg får lett orgasme - faktisk mye lettere og mere enn tidligere, utrolig nok!)og jeg merker at han er tent. Jeg synes han er en skjønn mann. Og som nevnt har jeg aldri opplevd dette tidligere. Vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, men føler meg ikke flau eller noe, eller at jeg har skyld(jeg har nokså god selvtillit i senga)....men får meg likevel ikke til å si noe. Han har sagt at han kun har penetrering med de han elsker, men jeg er litt usikker på om det bare er noe han sier..og synes vel det er litt merkelig også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 Det er jo impotens... midlertidig eller ei, fortsatt impotens. Har han ikke følt behov for å forklare det for deg da? De fleste menn som bare mister ereksjonen får jo helt hetta og forklarer seg ihjel... Har han ikke sagt noe om hvorfor? Forstår problemet ditt og følelsene, alle kvinner ville reagert med å tenke, er det meg? når slike ting skjer. Det var da fryktelig bombastisk å konkludere slik bare på grunn av trådsatrters partsinnlegg. Har du snakket med kjæresten hennes ettersom kun kan konkludere såpass skråsikkert? Hva er det som får deg til å tro at menn alltid skal ha lyst og få reisning på hennes kommando? Har du alltid lyst, og blir du alltid våt i musa bare ved synet av en naken mann? Ikke? Er du frigid da? Å? Du liker kanskje ikke uttrykket frigid? Negativt ladet, sier du? Akkurat ja, og impotent høres veldig oppmuntrende i dine ører da kanskje? Til TS: Kvinner har gjort sexarenaen til en arena for prestasjon for menn. Derfor har han veldig lyst til å "vise seg" og prestere for din del. Han ønsker virkelig å gi deg god sex. Men så er det altså slik at penisen har en egen vilje, og den reagerer autonomt. Derfor er det nok at en liten negativ tanke kommer snikende. Så vips....inntar den hvilestilling. Flytt fokuset vekk ra penis og reisning. det er mitt råd.
NovaFlare Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Har du alltid lyst, og blir du alltid våt i musa bare ved synet av en naken mann? Ikke? Er du frigid da? Å? Du liker kanskje ikke uttrykket frigid? Negativt ladet, sier du? Akkurat ja, og impotent høres veldig oppmuntrende i dine ører da kanskje? Kos å prate med seg selv? En mann som tilsynelatende vil ha sex og som ligger og slikker kjerringa si og "koser" og har forspill og ikke får den opp, kaller jeg impotent, ja. Mulig jeg tar feil, herregud, men uansett bunner det i dårlig kommunikasjon mellom begge parter her!
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #16 Skrevet 19. mai 2010 Enig med Nova...Det er jo faktisk ikke lyst det er snakk om. Mannen mangler ikke det, sa jo ts. Skjønner ikke hysteriet til anonymbruker og gjestgjest over.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er selv mann og har opplevd å ikke få den opp med ei dame grunnet prestasjonsangst... Hadde ingenting med at jeg ikke tente på henne Det endte med at det ble et problem for meg siden hun fokuserte veldig på at jeg ikke fikk den opp og dermed ble det et problem som fortsatte grunnet at prestasjonsangsten ble større (tenkte hver gang at dette må ikke skje igjen, synes det var utrolig flaut) Ikke lenge etter fikk jeg en ny dame og da tenkte jeg ingenting på mine prestasjonsproblemer med hun forrige og da forsvant prestasjonsangsten.. Poenget mitt er at det hvertfall ikke blir bedre om du fokuserer på at han ikke får den opp, nyt hverandre på andre måte... dere har vel hender og tunge... Slapp av med hverandre nakne og føl dere trygge på hverandre... sex gjør en for å nyte og slappe av ikke for å prestere.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #18 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er selv mann og har opplevd å ikke få den opp med ei dame grunnet prestasjonsangst... Hadde ingenting med at jeg ikke tente på henne Det endte med at det ble et problem for meg siden hun fokuserte veldig på at jeg ikke fikk den opp og dermed ble det et problem som fortsatte grunnet at prestasjonsangsten ble større (tenkte hver gang at dette må ikke skje igjen, synes det var utrolig flaut) Ikke lenge etter fikk jeg en ny dame og da tenkte jeg ingenting på mine prestasjonsproblemer med hun forrige og da forsvant prestasjonsangsten.. Poenget mitt er at det hvertfall ikke blir bedre om du fokuserer på at han ikke får den opp, nyt hverandre på andre måte... dere har vel hender og tunge... Slapp av med hverandre nakne og føl dere trygge på hverandre... sex gjør en for å nyte og slappe av ikke for å prestere. Og da gikk det greit med ny dame med en gang liksom? Synes jo det høres litt rart ut, når du sier du også tente på hun første,for jeg antar jo at hun ikke sa noe før hun så det, og hvorfor gikk det da så bra med den andre dama med en gang? Jeg fokuserer overhodet ikke på det med han, men lurer jo på hva fremtiden bringer..
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #19 Skrevet 20. mai 2010 Hvis han må anstrenge seg for å få opp den (noe han ikke gjort så langt), hvordan kan han si han elsker deg da? Menn er noen rare og kompliserte skapninger noen ganger. :-/
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #20 Skrevet 20. mai 2010 En mann som ikke får den opp har seriøse fysiske og/eller mentale problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå