Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Hei! Jeg lurer på hvordan brystene deres ble etter dere tok bryst implantasjon? Har selv veldig lyst å gjøre det. Men ettersom jeg er flatbrystet og ikke har noe særlig fett der er jeg redd det vil kjennes veldig unaturlig ut.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 For mannen vil det i alle fall kjennes unaturlig ut. Heller små og ekte enn store og falske.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 For mannen vil det i alle fall kjennes unaturlig ut. Heller små og ekte enn store og falske. Jeg vil ikke ha store å falske, men kun slik jeg fyller en 75 B
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg vil ikke ha store å falske, men kun slik jeg fyller en 75 B Det er fremdeles falskt De fleste menn vil digge puppene dine slik de er. Spesielt om du er villig til å digge dem selv. For ikke å snakke om puppene dine også er følsomme slik at du har utbytte av at de lekes med. Greit at du kanskje av og til har lyst på kløft, men det er ikke verdt det. Naturlig er og blir en vinner
Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Det er fremdeles falskt De fleste menn vil digge puppene dine slik de er. Spesielt om du er villig til å digge dem selv. For ikke å snakke om puppene dine også er følsomme slik at du har utbytte av at de lekes med. Greit at du kanskje av og til har lyst på kløft, men det er ikke verdt det. Naturlig er og blir en vinner Ja, men det er bare noe så kvinnelig og utrolig sexy med pupper. Det jeg synes er mest trist er at om jeg skal ta på meg noe sexy undertøy mister det litt poenget for har ingenting å pusche opp, hehe Men sliter litt med å gjøre inngrep på kroppen føler det blir feil, men så er det jo sååååå fint me pupper. Har ett dilemma med meg selv her.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg ser dilemmaet ditt, men tro meg, den store majoriteten av menn tenner på ekte pupper. Ikke plast I kategorien sexy undertøy så er ikke bh påkrevd Gjennomsiktige plagg gjør også susen Bodde sammen med ei som hadde 70-a en gang i tiden. Damn for noen pupper De virket for å si det slik :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Falskt eller ikke falskt. Hvem bryr seg? Silikon er såpass vanlig i dag så ikke bry deg om hva andre måtte mene Hvis du vil gjøre det så go for it! Mange tror jo det at silikon pupper er harde (men de som sier det er nok de som aldri har kjent på en silikonpupp en gang) Jeg hadde før 75a og la inn 320g og nå har jeg en 75c i bh str. De er overhode ikke harde. De kjennes myke og naturlige ut. Og ikke minst ser naturlig ut. Når folk får vite jeg har silikon blir de helt sjokkerte. Får alltid høre hvor naturlige de ser ut Å det er bra. Du burde få en time hos en kirurg. Så får du greie på alt du vil ha greie på.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Falskt eller ikke falskt. Hvem bryr seg? Silikon er såpass vanlig i dag så ikke bry deg om hva andre måtte mene Hvis du vil gjøre det så go for it! Mange tror jo det at silikon pupper er harde (men de som sier det er nok de som aldri har kjent på en silikonpupp en gang) Jeg hadde før 75a og la inn 320g og nå har jeg en 75c i bh str. De er overhode ikke harde. De kjennes myke og naturlige ut. Og ikke minst ser naturlig ut. Når folk får vite jeg har silikon blir de helt sjokkerte. Får alltid høre hvor naturlige de ser ut Å det er bra. Du burde få en time hos en kirurg. Så får du greie på alt du vil ha greie på. Ja er det som er viktig for meg vil ikke at en skal kunne kjenne protesen, gjør en det ønsker jeg ikke å ta. Men ettersom jeg ikke har noe er jeg redd for at protesen vil merkes.
Gjest ts Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Jeg ser dilemmaet ditt, men tro meg, den store majoriteten av menn tenner på ekte pupper. Ikke plast I kategorien sexy undertøy så er ikke bh påkrevd Gjennomsiktige plagg gjør også susen Bodde sammen med ei som hadde 70-a en gang i tiden. Damn for noen pupper De virket for å si det slik :gjeiper: Hehe alle er ikke som deg vet du Tror de fleste menn synes det er finere med pupper, er jo det som gjør en kvinne til en "skikkelig" kvinne.
Gjest Linda Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 mine silikonpupper er knapt fire uker gamle .. de er myke og deilige og ser alldeles fantastiske ut !! Jeg har 75 DD nå, men har ikke lagt inn mer enn 200 gram i hver, så jeg hadde en del pupp fra før (75 C) Silikonet ligger under brystmuskelen, så du kan ikke se at det er silikon der i det hele tatt. Puppene oppfører seg helt naturlig også
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #11 Skrevet 17. mai 2010 Dere som påstår at plastpupper føles naturlige har ikke tatt på mye pupp. Og fordi om millioner av fluer trives i kumøkk så betyr ikke det at vi mennesker bør rote oss opp i kumøkk. (Som en referanse til at det er så vanlig med plastpupper). Menn vil ha ekte pupper. Uansett størrelse. Og det å avsløre en plastpupp er det enkelste i hele verden. spesielt hos kvinner som opprinnelig hadde små pupper. Siste personen noen skal høre på er en kirurg. Kirurgen ser én ting når han ser pupper. Penger!
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2010 #12 Skrevet 17. mai 2010 Hehe alle er ikke som deg vet du Tror de fleste menn synes det er finere med pupper, er jo det som gjør en kvinne til en "skikkelig" kvinne. NATURLIGE pupper, NATURLIGE! Som jeg skrev tidligere, heller små og ekte enn store og falske. Ingenting er mer sexy enn en kvinne som er stolt av sine ekte pupper.
Gjest Eurodice Skrevet 17. mai 2010 #13 Skrevet 17. mai 2010 (endret) Det er fremdeles falskt De fleste menn vil digge puppene dine slik de er. Spesielt om du er villig til å digge dem selv. For ikke å snakke om puppene dine også er følsomme slik at du har utbytte av at de lekes med. Greit at du kanskje av og til har lyst på kløft, men det er ikke verdt det. Naturlig er og blir en vinner Du later til å tro at hvis en kvinne ønsker å justere/forbedre en kroppsdel, i dette tilfelle bryster, er det på grunn av hva menn måtte synes. Har det falt deg inn at man gjør det for sin egen del, for å føle seg mer vel? PS. Jeg har, i all beskjedenhet, flotte bryster uten silikon. Men jeg flasher dem da ikke for alle menn innen rekkevidde for det. Endret 17. mai 2010 av Belladonna
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Du later til å tro at hvis en kvinne ønsker å justere/forbedre en kroppsdel, i dette tilfelle bryster, er det på grunn av hva menn måtte synes. Har det falt deg inn at man gjør det for sin egen del, for å føle seg mer vel? PS. Jeg har, i all beskjedenhet, flotte bryster uten silikon. Men jeg flasher dem da ikke for alle menn innen rekkevidde for det. Hvorfor føler de seg mer vell etterpå? Jo, fordi de kan vise seg med mindre klær for MENN. Eventuelt for å kunneheve seg over sine medsøstre. Dette er ikke annet enn en syk syk industri som bidrar til å ødelegge kvinners selvbildet. Har det falt dere kvinner inn at den absolutte majoriteten av menn finner plastpupper frastøtende og ekte pupper fantastiske? Også pupper i størrelse 70a. Det er tydelig at størrelse betyr mindre for menn enn for kvinner.
Gjest Linda Skrevet 18. mai 2010 #15 Skrevet 18. mai 2010 du er veldig flink til å snakke på vegne av mange, du ...
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2010 #16 Skrevet 18. mai 2010 du er veldig flink til å snakke på vegne av mange, du ... Takk Og her er flere gruner til å la pupper være som de er http://www.dagbladet.no/2010/05/18/nyheter/innenriks/pasientskader/npe/11692939/
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #17 Skrevet 19. mai 2010 Hei! Jeg lurer på hvordan brystene deres ble etter dere tok bryst implantasjon? Har selv veldig lyst å gjøre det. Men ettersom jeg er flatbrystet og ikke har noe særlig fett der er jeg redd det vil kjennes veldig unaturlig ut. Det kjennes dessverre ikke naturlig ut. Jeg hadde 70 A, og la inn bare 150 ml i hver, nok til en 70B. Silikon kjennes ganske mykt ut, men fordi kapselen ikke kan strekkes så mye, kommer du til et punkt hvor det ikke gir etter og du kjenner at du har en gummipute der. Jeg har tatt ut mine implantater igjen, og følelsen kan ikke sammenlignes. Jeg tar på dem hver eneste dag bare for å kjenne hvor gode de har blitt å ta på. Før var jeg ukomfortabel med å bli berørt av gutter fordi jeg var redd de tenkte på hvor feil de kjentes, og fordi jeg kunne kjenne selv at silikonputen ble trykket på, trykket mot mitt eget vev. På grunn av jobben min har jeg kjent på en hel del med silikon. Ingen av dem har hatt typen oppblåst babe, likevel kjennes det helt annerledes ut enn normale bryster. Jeg tror ikke at de som sier at silikonbrystene deres kjennes normale ut, har et realistisk bilde av situasjonen. Jeg er sikker på at jeg hadde avslørt dem lett, men det er jo ikke et mål for meg å såre noen eller gjøre dem usikre på brystene sine. Jeg unner alle å føle seg vel med brystene sine, enten de er opererte eller ikke. For meg hjalp silikonen da jeg var på mitt mest usikre, og da hadde sikkert også jeg stilt meg i rekken av jenter som anbefaler det for deg. Etter at jeg ble voksen har også synet på bryster forandret seg. For eksempel synes jeg at denne damen som ikke har minimale, men litt små bryster, fullstendig utklasser hva denne har foran på brystet. Se etter de sexy fremstillingene av mer petit bryster, de finnes rundt omkring. Partneren min var lite interessert i brystene mine før. Etter at jeg tok ut implantatene, tok han ikke hendene fra dem. Partneren før det tror jeg ikke brydde seg om at de var silikon, så du finner slike gutter også. De fleste jenter virker å være fornøyde med sine inngrep, så jeg skal ikke avskrekke helt. Bare vil advare om at du også mister noe når du plusser på. Det beste er hvis du kan kjenne på flere med dine egne hender, både ekte og opererte, men det er jo litt kinkig å få til. Vedder mye på at du lett vil kunne kjenne forskjellen allerede på de første to, når de ligger på rygg, til og med med dyner på seg. Beklager, skulle ønske at protesekvaliteten hadde kommet lenger, for dem som ønsker seg litt ekstra. Hilsen lykkelig eier av noe som nå er mindre enn 70 A, men mykt og deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå