Green Lady Skrevet 16. mai 2010 #1 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har nå kjøpt meg en scooter. Skal hente den på tirsdag (18.mai). Selgeren sa at jeg måtte ha forsikring innen da. Er dette riktig? Og så lurer jeg på hvilket selskap som lønner seg? Hva betaler dere, og hvilket selskap har dere? Det er snakk om en Kymco Super 8, 50 cc, 2008-modell. Den har gått 3400 km, og jeg betaler 9 900 kr for den. Har hatt lappen siden 2006. Vet ikke om det er noen flere fakta som er relevant? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 17. mai 2010 #2 Del Skrevet 17. mai 2010 De fleste selskaper har nok omtrent like priser, rundt 5-700,- for ansvar og tyveri/brann. Jeg betalte ca 1000,- for min Derbi DRD SM, som er en del dyrere og en helt annen type sykkel. Det er riktig at du må ha forsikring, du kan ikke kjøre uten forsikring. Dessuten vil ikke selger la deg kjøre på hans risiko, naturlig nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå