Gjest LInda Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Noen som har tatt piercing i navlen og vet noe om hvordan prosedyren er? Hvor lang tid tar det, og hvor lenge etterpå er det ting å ta hensyn til? rensing, klesvalg også videre?
addict Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 De bare renser, setter på ei klype og stikker. Så heller de over noe rensevann som svir litt, slenger på et plaster og vips, ferdig. Plasteret skal vel bare være på ut dagen tror jeg det var, evt i noen dager slik at ikke noe river i det ferske såret. Renser ved å vaske hendene godt og helle over saltvannsløsning og vri litt på piercingen. Også er det muligens ikke anbefalt å bade i klorvann i begynnelsen.
Gjest Linda Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 takk for svar .. jeg mener å ha lest at man må vente i minst åtte uker før man har på seg klær som strammer over navlen .. men kan det virkelig stemme ..? Jeg syns det hørtes så lenge ut .. her foreksempel, står dette: http://odinsmerke.no/index.php/piercing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå