Gå til innhold

Differin

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med uren hud de siste 10 årene ca. Er nå i starten av 20-årene. Har vært hos hudlege og da fikk jeg Differin, dette var i Januar i år. Brukte den først hver dag i en mnd, men siden jeg mistet hud i ansiktet fikk jeg beskjed om å ta en pause. Hadde pause på to uker før jeg begynte igjen. Har ikke merket noe som helst forbedring enda. Blir rød, tørr, flasser og irritert i ansiktet.

Hvor lenge er det vanlig å bruke Differing før man merker noen forbedring?

Sliter veldig med kviser og hudorm i ansiktet, men jeg har også mye kviser på nakke/skuldre/rydd/armer/rompe og noe på beina. Men hudlegen sa jeg bare kan bruke Differing i ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte også denne etter anbefaling fra hudlegen. Da jeg bare ble verre, og i tillegg sår og flassende sa han at jeg måtte gi det tid. Det ble aldri noe bedre hverken med differin eller abrerela, selv om jeg torturerte meg med dette skvipet i et halvt år. Tror til og med at jeg har fått noen kvisearr som følge av økte utbrudd.. Nå har jeg brukt MD i tre år, og dette hjalp veldig raskt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er MD? Hvor får man det? Hvordan type hud er det til?

Før jeg begynte meg Differin var ikke huden min så veldig sensitiv av seg. Nå er den så ødelagt at jeg klarer ikke smøre på ansiktskrem noen dager for sårene i ansiktet er helt åpne og jeg har så store smerter. Men dette er visst meningen?? Skjønner ikke hvordan det kan hjelpe?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at tøydukken mener MD Formulations, en serie med vanlige hudpleieprodukter. Jeg har selv forsøkt disse, og de gjør absolutt ingenting for mine cystiske akner i hvertfall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åja... hvis de er "vanlige" hudprodukter er det ingen vits. Har prøvd det aller meste og det funker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...