Gå til innhold

brystreduksjon

Fremhevede innlegg

Gjest jente22
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 22 år som har blitt henvist av legen til sykehus for konsultasjon ang brystreduksjon. Jeg bruker nå 75 G. Det jeg lurer på, dersom jeg får søknaden igjennom, vil de også løfte brystene mine? Grunnen til at jeg ønsker reduksjon er konstante plager med rygg og nakke, men glemte helt å spørre legen om dette da jeg var der. Har ganske "hengete" pupper, og kan da umulig tenke meg at de bare fjerner litt tyngde og lar de være like hengete etterpå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 22 år som har blitt henvist av legen til sykehus for konsultasjon ang brystreduksjon. Jeg bruker nå 75 G. Det jeg lurer på, dersom jeg får søknaden igjennom, vil de også løfte brystene mine? Grunnen til at jeg ønsker reduksjon er konstante plager med rygg og nakke, men glemte helt å spørre legen om dette da jeg var der. Har ganske "hengete" pupper, og kan da umulig tenke meg at de bare fjerner litt tyngde og lar de være like hengete etterpå?

Jeg reduserte og da blir det automatisk et løft da overskuddshud osv blir strammet og klippet vekk.

Gikk fra J til F

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...