Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er latskap?

er det ett personlighetstrekk?genetisk?eller hva vil du si det er?

driver og leser om psykologi i organisasjoner nå, og begynte å tenke på dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har ikke spesialisert seg så mye innenfor området, men kan tippe det kan både være genetisk, personlighetstrekk og tegn på mangelsykdom.

Gjest Mahareth
Skrevet

En person som er lat, dvs at h*n ikke gidder å gjøre noe, tror jeg ikke har mangelsykdom. Jeg tror det er et personlighetstrekk, men om det er genetisk vet jeg ingenting om.

En person som ikke orker å gjøre noe kan nok heller ha en sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...