Pumba Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 Hei! Jeg og mannen har blitt invitert i 17´mai feiring hos noen venner. Der vi skal ta med noe å bite i. Siden alt er stengt og vi ikke har så mye i skapene slår jeg til med en toro langpannesjokkoladekake (enkelt å greit, glutenalergi) men må jo ha noe fyll på kaka... Jeg har en pose lys sjokkolademouse liggende, går det ann å bruke denne som fyll? Ellers har jeg kaffe, kakao, nesquik sjokoladepulver, melis å smøreost naturell liggende.... Noen som har tips til fyll?
Minttu Skrevet 16. mai 2010 #2 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Vet ikke om sjokolademouse er noe godt på kake :klø: Har to oppskrifter på sjokoladekrem, Første er; 300g melis 100g margarin 2ss kakao 3ss kaffe Andre er; 1pk melis 2-3ss kakao 1 egg 2-3ss kaffe 50g margarin Mamma lagde en sjokoladekake med hvit krem en gang, men får ikke tak i oppskriften på den før senere i kveld. Endret 16. mai 2010 av Minttu
Gjest SmallTalk Skrevet 16. mai 2010 #3 Skrevet 16. mai 2010 Vet ikke om sjokolademouse er noe godt på kake :klø: Har to oppskrifter på sjokoladekrem, Første er; 300g melis 100g margarin 2ss kakao 3ss kaffe Jeg slår et slag for denne.
Gjest SmallTalk Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Mamma lager alltid den kremen, og den er så god Mamma også. Den var ihvertfall mistenkelig lik...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå