Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble forkjølet for litt over en uke siden, og da med det vanlige; rennende nese, hoste og nysing. Hadde antydning til feber en dag, og så ble jeg stadig bedre for hver dag som gikk.

I dag sitter jeg igjen med en bjeffende hoste, og slim i luftveiene. Er utrolig irriterende, for det setter bremsene på for mye jeg skulle gjort. Kjenner jo at kondisen ikke akkurat er på topp.. Det finnes ingen hveselyd, ingen piping når jeg puster og jeg har ikke noe feber nå. Er litt tungt å puste, men det kunne vært verre.

Lurer på om noen har erfaringer med dette? Når bør jeg dra til legen? Og er det noe jeg kan gjøre for å rense opp litt?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruk slimløsende hostesaft. Virker ikke det og det er fortsatt plagsomt så gå til legen.

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

Enig med personen over. Vil forøvrig si at dette neppe er noe du får time raskt hos legen for, med mindre legen din har kort ventetid.

Forøvrig så kan jeg bare si: Velkommen i klubben!

Jeg har astma som blir forverret av pollenallergi, har vært småforkjøla i en mnd nå, og for to uker siden dro det på med noe som ligner bronkitt i tillegg. Jeg hoster til jeg brekker meg, sliter med å puste og astmamedisinene mine gjør ikke så mye fra eller til. Begynner å bli møkklei nå, og har blitt enig med meg selv om at dersom jeg ikke er frisk innen tirsdag så skal jeg kontakte legen.

Endret av SmallTalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...