Gå til innhold

Alternativ 17.mai feiring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man ikke ønsker å dra til byen (oslo), er et noen som har noen gode tips til alternativ 17.mai feiring?

Lurer på litt mindre arrangementer hvor det ikke er så mye folk, men hvor de spiller musikk og har på bunader. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke ønsker å dra til byen (oslo), er et noen som har noen gode tips til alternativ 17.mai feiring?

Lurer på litt mindre arrangementer hvor det ikke er så mye folk, men hvor de spiller musikk og har på bunader. :sjenert:

De forskjellige bydelene har vel egne arrangementer? Her jeg bor er det i alle fall et opplegg på skolen, med potetløp, pølser og sånt.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Litt vanskelig å vite hva du mener med å ikke dra til byen... Jeg skal på 17. mai for alle i Kubaparken. Der har de livemusikk, is og masse sære folk, med og uten bunad.

Gjest navnelapp
Skrevet

Kva bydel er du i? Dei fleste bydelar har sine eigne arrangement, i år blir det stor ståhei i Nydalen, fordi kongeparet skal dit. Kuba er fint, det same er St.Hanshaugen. På bakhaugen (i krysset Colletts gate/Geitmyrsveien) er det eit fint arrangement med kaker, pølser og brus. Du får sjekke kva som skjer i ditt nabolag. Som regel skjer det noko i tilknyting til skulane frå ca. 13 og utover, når korps og skulebarn kjem tilbake frå byen.

Skrevet

Ja, glemte å si at jeg tenkte sånn på formiddagen. :popcorn:

Gjest navnelapp
Skrevet

Nokre bydelar har eige tog om morgonen, i farten kjem eg berre på det på Ullevål hageby. Der går toget rundt i bydelen rundt 10, men ein halvtime seinare går alt i oppløysing, i og med at barna skal ned til byen. Så akkurat mellom 10:30 og 13 er det ganske daudt i bydelane.

Skrevet

Litt vanskelig å vite hva du mener med å ikke dra til byen... Jeg skal på 17. mai for alle i Kubaparken. Der har de livemusikk, is og masse sære folk, med og uten bunad.

:tommelopp: for Kubaparken. Husk engangsgrill, pledd, pølser og pils :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...