Gå til innhold

Fødeavdelingen, Joy.

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett episode 3/4 som kan fortelle meg hva i huleste de gjorde med den asiatiske kvinnen Joy? :overrasket::sjokkert:

Det var tydeligvis ekstremt ubehagelig/vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gav henne en modningspille?

Mulig de strippet henne også..

Endret av addict
Gjest Syringa_Lilac
Skrevet (endret)

Såg den nettopp eg også :overrasket:

Joy sa at sykesøstera stappet heile hånda opp i ho nedentil når ho skulle sjekke ett eller annet. :sjokk:

Endret av Syringa_Lilac
Gjest navnelapp
Skrevet

Å "stappe heile hånda opp i" er standard metode for å sjekke åpning og masse anna. Det er heilt OK, og ingenting å ase seg opp over.

Gjest Blondie65
Skrevet

Ja med tanke på at det skal et hode ut som kommer fra motsatt kant er vel en hånd for rene erten å regne ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å "stappe heile hånda opp i" er standard metode for å sjekke åpning og masse anna. Det er heilt OK, og ingenting å ase seg opp over.

Seriøst!? Trodde de bare brukte fingrene eg :forvirret:

Ja med tanke på at det skal et hode ut som kommer fra motsatt kant er vel en hånd for rene erten å regne ...

Det er det vel, men å stappe ei hånd oppi virker litt... rått. Det er jo nesten fisting, uten glidemiddel eller klargjøring av vagina :lete:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Seriøst!? Trodde de bare brukte fingrene eg :forvirret:

Det er det vel, men å stappe ei hånd oppi virker litt... rått. Det er jo nesten fisting, uten glidemiddel eller klargjøring av vagina :lete:

De bruker alltid glidemiddel.

Og joda, de bruker ett par fingre å strippe med, men en skjede kan være såpass lang at man ikke rekker inn og må da inn med nesten hele hånden.

Jeg har blitt strippet, og det var kun ett par fingre der inne men fy f*** det var vondt!

Gjest SmallTalk
Skrevet

:sjokk:

Jaja, godt at jeg aldri skal være med på noe sånt, for det hadde vært over mitt lik.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Hva skjer når de stripper?

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hva skjer når de stripper?

De stikker en eller flere fingre opp i livmorhalsen og røsker til.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

De stikker en eller flere fingre opp i livmorhalsen og røsker til.

Hvorfor? :klø:

Det høres ikkje så kjekt ut..

Skrevet

For å framprovosere mer åpning, og dermed fødsel :)

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

For å framprovosere mer åpning, og dermed fødsel :)

Gjør de det hver gang, eller bare for slike som ikkje heilt kommer igang og videre fra riene?

Er litt nysgjerrig, det såg og hørtes ikkje godt ut, eg blei litt bekymra/redd der eg satt.

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette er ein av mange ting dei kan gjere for å få livmormunnen til å opne seg raskare. Det kan vere praktisk å gjere det viss riene "stoppar opp" eller ikkje er så effektive lenger.

Alternativet er jo å gi meir riestimulerande middel, og det er verre, syns eg, i og med at det påverkar heile deg. Dei treng ikkje gjere dette viss opninga går greitt og riene er effektive.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Blir helt uvel av denne serien. Begynner nesten å grue meg til jeg skal føde

Skrevet

De med et "normalt" fødselsløp trenger ikke å strippes, dette gjør de som sagt med de som er så uheldige at riene stopper opp, får åpning for tregt eller de som går over tiden :)

Krysser fingrene for at jeg slipper det, huff og huff.. Men ja, som sagt over her så tror jeg nok det er MYE bedre enn riedrypp, for de framprovoserer jo noen helt sinnsyke, kunstige rier som nok gjør mye vondere og blir mye hyppigere.

Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste som virkelig begynner å glede meg til å føde når jeg ser denne serien. :ler:

Kan ikke forestille meg noe mer fantastisk enn å føde barnet sitt!

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Jeg tror jeg er den eneste som virkelig begynner å glede meg til å føde når jeg ser denne serien. :ler:

Kan ikke forestille meg noe mer fantastisk enn å føde barnet sitt!

Eg skal innrømme eg har fått tårer i øynene hver gang ein nyfødt har begynt å skrike (og at babylysten min har steget et par hakk), men sitter her med kulerunde øyne og skrur lyden ned hver gang kvinnene skriker (som har fått babylysten min ned til normalt nivå igjen). Spesielt med ho eine, hø rødhåra, som skreik heile tiden. Gleder meg ikkje til vondten og det, men å møte barnet for første gang må være fantastisk.

Skrevet

det å bli "åpnet" av jordmor på denne måten er vondt.

Men noen ganger må det til desverre om mormunnen ikke helt klarer å slette seg selv ut og "skli" rundt barnets hode.

au au men du glemmer det fort.Herlig serie -Jeg elsker å se fødsler

Skrevet

Jeg griner konstant når jeg ser på dette. Jeg gleder meg altså SÅ til den dagen jeg endelig skal få ut babyen min. Ikke er jeg gravid heller.

Jeg antar at stripping er noe som er ganske velkomment hvis man har ligget med rier og man ikke kommer noen vei. Man vil jo bare ha ut barnet, koste hva det koste vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...