Gå til innhold

Jaja! så var det dette problemet da

Fremhevede innlegg

Gjest Kristin
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg blir skikkelig våt lenger når jeg ser han...min eks og jeg møtes noen ganger og vi ender opp nakne nesten hver gang.Etter det ble slutt ,har han ligget med mange og har noen faste fuck-friends,mens han er fortsatt den eneste jeg har prøvd å gå dit hvor man tar penis inn i meg. Det gjør sykt vondt når han prøver å gå inn(han sier det er hans problem, veldig mange som får vondt av han fordi han er altfor stor).

Her er mitt frusterende problem;

Jeg har nesten sluttet å bli våt når vi prøver. En av grunnene til dette tror jeg er at jeg fokusrer så mye på å få det til "denne gangen" fordi jeg vil vise hva jeg kan på en måte.. fikk aldri tilfredstilt han helt pga smerten og føler skyld for det.Tror også jeg mister tenning med han fordi jeg har en negativ innstilling fordi jeg vet det kommer til å gjøre vondt samtidig som jeg ønsker deg så hardt å kunne være som" de andre " jentene han ligger med. Føler meg også litt etter han,siden han har ligget med mange og vert seksuell aktiv etter det ble slutt mellom oss, men jeg har bare blitt fingret og klina med mange.Føler på en måte jeg må bevise noe jeg aldri fikk sjansen til da vi var sammen.en siste ting : Jeg blir ikke KÅT og VÅT av en penis. de tenner meg ikke...selve dingsen foran øyenene mine klar til å inntas gjør meg ikke vill og gal for å si det sånn.Jeg suger,for jeg liker å tilfredstille han, men det gjør meg ikke mer klar for the final cuntdown.

så jenter og gutter - hva er deres mening, tips, noe å tilføye ? jenter -Blir dere kåte av å se en stor pikk ? er jeg lesbisk kanskje :P?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en horny mann, som trenger lesestoff... :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er lesbisk så hadde du nok merket det på helt andre måter enn om du blir kåt av å se en pikk eller ikke.....

Jeg skjønner ikke helt din motivasjon for å ha sex. Det virker som om du vil ha sex bare for å være like "kul" som de andre fjortissene han kåtingen knuller? Det blir for dumt assa.... Drit i han fyen, slutt å spre beina overalt og finn den en ordentlig fyr!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

...men det gjør meg ikke mer klar for the final cuntdown.

Var den med vilje? :fnise:

Om du mangler seksuell tenning så er du aseksuell, altså ikke-seksuell.

Gjest Gjest
Skrevet

hadde jeg vært deg, så hadde jeg kuttet han ut, og funnet en du kunne bli forelska i.

det er mye lettere å ha sex med en du er tent på, enn å ha sex fordi du tvinger deg til det. jeg skjønner ikke helt hvilken verden det er der ute... hadde jeg visst at han holdt på med mange andre og jeg skulle hatt sex med han, hadde jeg mistet lysten med en gang. du er da verdt mer enn dette???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...