Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 (endret) brutal_mann hvorfor liker du ikke lilla!? Endret 15. mai 2010 av green tea
Perelandra Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Du verden så mye rart det går an å diskutere...
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Fordi designet med lilla på siden her ser helt forjævlig ut. >vedkommende som har designet og bestemt farger på "nye" KG burde skjemmes herfra til evigheten. En ting at ting ser jævlig ut, en annen ting er at det er totalt ubrukelig for øynene rent praktisk. Rød/grønn fargeblindhet er den vanligste form for fargeblindhet. Allikevel så presterer en å legge grønt på en farge som nærmer seg rødt. Det alene viser total ignorans fra den/de som har bestemt farger på dette nettstedet.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 Ah! Er de ikke magenta, da? What ever. Fersken er en frukt, ikke en farge. get it? Uansett så er designet med så mye lilla rett og slett idiotisk og avslører en designer blottet for talent. Rødt hjerte på lilla? Kom igjen... Men en er visst nok fornøyd med designet i redaksjonen her... Kvinner+praktisk sans... Ser ikke slik ut nei.
Gjest green tea Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 Ah! Er de ikke magenta, da? hade dete vert i en annen plas så hade jeg ikke forståt at det var en farge men jeg hade vel trod det var et navn.
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 What ever. Fersken er en frukt, ikke en farge. get it? Uansett så er designet med så mye lilla rett og slett idiotisk og avslører en designer blottet for talent. Rødt hjerte på lilla? Kom igjen... Men en er visst nok fornøyd med designet i redaksjonen her... Kvinner+praktisk sans... Ser ikke slik ut nei. Magenta er en farge og ingenting annet.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #11 Skrevet 15. mai 2010 Magenta er en farge og ingenting annet. http://no.wikipedia.org/wiki/Magenta I menn sin verden er farger enkle bølgelengder. Uansett kommer en ikke vekk fra at det lilla designet er både gyslig å se på og totalt blottet for praktisk tilnærming.
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #12 Skrevet 15. mai 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Magenta I menn sin verden er farger enkle bølgelengder. Uansett kommer en ikke vekk fra at det lilla designet er både gyslig å se på og totalt blottet for praktisk tilnærming. Jeg vil nå strengt tatt si at designet er blått. Og så er jeg nok så sikker på at både menn og kvinner lever i samme verden. Hvilken verden du befinner deg i derimot, det er jeg mindre sikker på.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #13 Skrevet 15. mai 2010 Jeg vil nå strengt tatt si at designet er blått. Og så er jeg nok så sikker på at både menn og kvinner lever i samme verden. Hvilken verden du befinner deg i derimot, det er jeg mindre sikker på. Har du sett på knappene?!? De skjærer i øynene og er totalt ubrukelige! Jeg lever i det moderne Norge, der moderne norske kvinner befinner seg. En kvalmende verden mao.
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #14 Skrevet 15. mai 2010 Har du sett på knappene?!? De skjærer i øynene og er totalt ubrukelige! Jeg lever i det moderne Norge, der moderne norske kvinner befinner seg. En kvalmende verden mao. Ja, jeg ser på dem nå, og jeg synes ikke det er en skjærende farge, nei. I tillegg går det an å trykke på dem, så totalt ubrukelige er de ikke. Du må være veldig sosial og utadvendt, du som kjenner alle damene i hele byen!
Gjest lolita___ Skrevet 15. mai 2010 #15 Skrevet 15. mai 2010 Og når vi er inne på tema: BRUTAL MANN Hvorfor liker du ikke silikon?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #16 Skrevet 15. mai 2010 Ja, jeg ser på dem nå, og jeg synes ikke det er en skjærende farge, nei. I tillegg går det an å trykke på dem, så totalt ubrukelige er de ikke. Du må være veldig sosial og utadvendt, du som kjenner alle damene i hele byen! Praktisk bruk strekker seg lenger enn bare å kunne trykkes på. Grønt på lilla (en farge som beveger seg mot rødt) er pur idioti. Et rødt hjerte på samme fargen er like idiotisk. Designvalgene er amatørmessige og blottet for reel innsikt i design.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #17 Skrevet 15. mai 2010 Og når vi er inne på tema: BRUTAL MANN Hvorfor liker du ikke silikon? Fordi silikonpupper er jævlige å se på. Er fæle å ta på. Og er det ultimate symbolet for et samfunn der mellommenneskelige verdier ikke betyr en dritt. Plastpupper symboliserer en verden der personen på innsiden er totalt uten betydning.
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #18 Skrevet 15. mai 2010 Praktisk bruk strekker seg lenger enn bare å kunne trykkes på. Grønt på lilla (en farge som beveger seg mot rødt) er pur idioti. Et rødt hjerte på samme fargen er like idiotisk. Designvalgene er amatørmessige og blottet for reel innsikt i design. Jeg vet hva "praktisk bruk" betyr. Du sa "totalt ubrukelig". Jeg er enig i at det er litt ugreit at den lille snurren på ca 0,5 cm i diameter er grønn, i og med at knappen er lilla. Men så er vi så heldige begge to at vi kan flytte blikket, ignorere hele knappen, eller til og med logge ut fra KG og gå å legge oss.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #19 Skrevet 15. mai 2010 Jeg vet hva "praktisk bruk" betyr. Du sa "totalt ubrukelig". Jeg er enig i at det er litt ugreit at den lille snurren på ca 0,5 cm i diameter er grønn, i og med at knappen er lilla. Men så er vi så heldige begge to at vi kan flytte blikket, ignorere hele knappen, eller til og med logge ut fra KG og gå å legge oss. Det hjelper ikke andre brukere. Spesielt ikke det som er rød/grønn-fergeblinde. Men siden det er flest menn som er rød/grønn fargeblinde så er det nok et bevisst valg.
Gjest Cho Skrevet 15. mai 2010 #20 Skrevet 15. mai 2010 Det hjelper ikke andre brukere. Spesielt ikke det som er rød/grønn-fergeblinde. Men siden det er flest menn som er rød/grønn fargeblinde så er det nok et bevisst valg. Et minimumskrav for å kunne henge på KG, er at man må kunne lese. Og siden det står "svar" på knappen, i hvitt til og med, så tror jeg ikke at noen vil ha nevneverdige problemer med å skjønne hva den knappen er til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå