Gå til innhold

En Simple dagbok..


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Det blir nok til at jeg beholder den jobben jeg har ja.. Han ringte ti over syv, og vi møttes på kontoret hans klokken 20:00 i går kveld. Intervjuet var absolutt vellykket - det sa han selv. Men siden han ikke kunne love noe fast etter vikariatet, så var det ikke så fristende for meg..

I jobben jeg har nå, så er jeg egentlig stort sett fornøyd :jepp: Med tiden er det meningen at jeg skal overta som kontorsjef, men foreløpig må jeg kjempe for å bli lært opp i nye ting. Jeg tar heller ting i egne hender og gjør ting som må bli gjort før eller siden. Og arbeidskollegene er helt supre.

I dag var jeg oppe klokka halv 5.. :sjokkert: Barna måtte også tidlig opp stakkars :( Men storesøster sovnet på flyet mens jeg underholdt lillebror med klistermerkebok - så begge var de jo fornøyde. Etter jeg kom hjem igjen bar det rett på jobb.

Nå har nettopp jeg og S vært på Peppes og kost oss :rodmer: I morgen tidlig reiser han ut på jobb igjen, og blir borte 14 dager. Heldigvis går disse dagene fort da barna fyller ut hverdagen min. Det er bare kveldene som kan bli litt tunge...

Ha en riktig god 17.mai-feiring i morgen!! Jeg skal opp tidlig og spille for folk og fedreland! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17-mai gikk superfort! Og plutselig var den over.. Kjenner at jeg fortsatt er en del stiv og støl etter marsjering hele dagen.. Så gårsdagen ble brukt til å holde ut på jobb, så hadde jeg en rolig påfølgende venninnekveld med litt vin og jenteprat. :jepp:

Ettersom jeg har huset for meg selv i helgen så har jeg arrangert jentefest i kveld :) Jeg gleder meg veldig, og planen er å ta det rolig og bare kose oss med god mat, vin, musikk og litt spill. Vi blir bare 4 stykker, så tenker det blir kjempekos.

Nå skal jeg straks avgårde og finne ut hvem som kan levere blomstene til bryllupet vårt. I brudebuketten skal det være nelliker, roser, ranunkler og yasmin. Fargene det går i er offwhite, fersken og lyserosa.. Her er inspirasjonen til brudebukketten. Det eneste jeg må bytte ut er kirsebærblomstene og peonene som ikke blomstrer i august.. :sukk: Men tipper den blir fin uansett jeg :jepp:

mwa_spr10_cherry3_xl.jpg

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var boka di, og nå er du på mine innlegg - jeg vil selvsagt følge deg videre :)

Så godt å høre at du har funnet kjærligheten igjen, og at dere skal gifte dere. Bryllup er gøy! Har du kjøpt kjole, eller?

Håper du har en super jentekveld, det er gull verdt med slike kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bukett :)

Føles som det er en evighet siden jeg selv planla bryllup. Vi har 5 års bryllupsdag i år... Men jeg husker hvor koselig det var å pusle og planlegge :)

Håper du har en flott lørdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dagene flyr!!! 17.mai kom og gikk, så var det helg og barnefri. Nå er det allerede torsdag og kun 1 uke til kjæresten kommer hjem igjen! :rodmer: Det er disse ukene jeg får kjenne på det å være alenemamma, men samtidig så er det så godt å tenke at jeg har en herlig og fantastisk kjæreste som kommer hjem og elsker barna mine akkurat slik en stefar skal elske noens barn.. Kjenner jeg ble litt romlemantisk nå.. :sjenert:

En av grunnene til at jeg ikke har fått vært her er omgangssyken eller matforgiftningen som skjedde meg natt til mandag.. Nesten hele natta lå jeg over doen og spøy. Flere ganger tenkte jeg: "nå går jeg i bakken, nå besvimer jeg, hva med barna?" Så da var det viktig for meg å holde hodet varmt og sette meg på gulvet, lene meg forover og sørge for at hodet holdt seg klart. Tror jeg handlet riktig for svima tok meg ikke :hoppe: Men dagen etter måtte broren til min kjæreste levere barna i barnehagen for meg (de bor i sokkelleiligheten og han var tilfeldigvis hjemme).

Tirsdagen trodde jeg at formen var grei nok igjen, men kraftige magesmerter gjorde at jeg måtte vende hodet mitt hjem etter kun 3 timer på jobb :sukk:

Nå begynner magevondten å avta, men jeg lurer på om jeg har fordøyelsesproblemer eller no, for magen buler rart ut og bestemmer seg plutselig for å lage lyder i ny og ne.. Og jeg er ikke gravid ;)

Bf lager problemer for meg og barna.. Og det går på bekostning av barna :( Jeg må handle etter det som er det beste for barna, og det er for å utarbeide en best mulig samværsavtale som ikke går på bekostning av barnas helse. Men han vil ikke godta noenting. Og for å toppe det hele så er timen på familievernkontoret neste torsdag avlyst, da mekleren vår er blitt sykemeldt.. Off.. Tungt å snakke om, tungt å tenke på.. Lar det ligge litt til jeg..

Brudepike-kjolene er forresten kommet! Og blomsterpikekjolen til storesøster. Superfornøyd, bortsett fra at fargene er litt missmatch, men ikke så missmatch at de ikke kan brukes på bryllupsdagen. Skal legge ut bilde senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var boka di, og nå er du på mine innlegg - jeg vil selvsagt følge deg videre :)

Så godt å høre at du har funnet kjærligheten igjen, og at dere skal gifte dere. Bryllup er gøy! Har du kjøpt kjole, eller?

Håper du har en super jentekveld, det er gull verdt med slike kvelder.

Å, så gøy du vil følge meg videre MellonCollie! Jeg har savnet deg :klemmer:

Kjolen er prøvd, tilpasset og delbetalt.. Hehe, den koster jo litt og så lenge jeg ikke har overtatt den så gjør det ikke noe at jeg ikke har betalt hele beløpet for den ennå. Men det spares, og jeg får hjelp. Så snart kan jeg ta den med hjem! Da er den ferdig tilpasset og jeg kan hoppe i været over at en av de aller viktigste tingene ved bryllupet er på plass <3

Ja, jentekvelden var helt super. Akkurat en slik kveld jeg trengte. Vi spilte til og med poker - artig! Og det ble ikke noen tur ut på "byen" for meg, noe jeg er kjempeglad for. Har ikke de samme behovene der lenger kjenner jeg.. :sjenert: Har blitt skikkelig familiemamma :kgbaby:

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bukett :)

Føles som det er en evighet siden jeg selv planla bryllup. Vi har 5 års bryllupsdag i år... Men jeg husker hvor koselig det var å pusle og planlegge :)

Håper du har en flott lørdagskveld! :klemmer:

Ja, var den ikke fin! Å, så gøy med bryllupsdag! Og 5 år er jo et stort tall - hvordan skal det feires?

Hadde en super jentekveld på lørdag - kan leve på en sånn kveld lenge :)

Jeg har forresten lagt deg til i bloggen nå :) Linken finner du i signaturen min :)

Tipptopp! *Inn og kikke - glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er brudepikekjolene og blomsterpikekjolen :)

Brudepikene er søstra mi på 18 og venninna mi på 21. Blomsterpiken er min skjønne prinsesse på snart 4 :)

post-15749-0-61018300-1337888395_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Endelig satt jeg i sofaen... Med is på fanget og cola i glasset... Det blir ikke lett å gå ned 2 kilo før bryllupet kjenner jeg :sjenert: Når samboeren er borte så er jeg helt alene på kveldene.. Og det som trøster best er dessverre :sjokolade::sukk: Men det var tomt i huset, så da ble det isen i stedet... Guilty pleasures :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det MGP! Og jeg koooooser meg! :hoppe:

Laget meg Oreo-kake og spist :sjokolade: - en herlig kveld så langt!

Dagen i dag har blitt brukt på barna mine.. Tida med dem er så verdifull :hjerte: Svigermor passet lillebror mens jeg og storesøster var i kirka og så fetteren min gifte seg.. Det var stor stas og det største øyeblikket var når bruden kom. Hun gleder seg sånn til vårt bryllup, så det har vært mye prat om det i dag :)

På ettermiddagen har vi kost oss ute med frukt, lek i vannsprederen og kluter med kaldt vann for å kjøle oss ned.. Så var det barne-tv og lørdagsgodt :)

Hvordan er deres pinse så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hugsar du meg? ;)

Har ikkje sett deg på ei stund på forumet, men synest det var flott å lesa at du har funne deg ein ny mann! Det fortener du! Lukke til med bryllaup og alt som kjem :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hugsar du meg? ;)

Har ikkje sett deg på ei stund på forumet, men synest det var flott å lesa at du har funne deg ein ny mann! Det fortener du! Lukke til med bryllaup og alt som kjem :)

:klem:

Hei imli! Klart jeg husker deg!! :klemmer:

Ja, nå lyser livet til meg - og jeg føler meg virkelig heldig som har funnet en mann som tar meg og barna våre med åpent hjerte og behandler oss slik vi fortjener :rodmer:

Hvordan går det med deg? Har du blogg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei imli! Klart jeg husker deg!! :klemmer:

Ja, nå lyser livet til meg - og jeg føler meg virkelig heldig som har funnet en mann som tar meg og barna våre med åpent hjerte og behandler oss slik vi fortjener :rodmer:

Hvordan går det med deg? Har du blogg? :)

Så bra :)

Det går bra med meg. Eg studerar på fulltid og synest det er veldig kjekt. Trivest som åleinemor, men har jo eit håp om ein kjærast ein dag eg og då ;) Har ikkje blogg eller noko, er på KG primært for diskusjonane for tida, dagboklivet er forbi ;) Men då eg såg dagboka di i "siste innlegg" i forumet, måtte eg innom ein tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Det går bra med meg. Eg studerar på fulltid og synest det er veldig kjekt. Trivest som åleinemor, men har jo eit håp om ein kjærast ein dag eg og då ;) Har ikkje blogg eller noko, er på KG primært for diskusjonane for tida, dagboklivet er forbi ;) Men då eg såg dagboka di i "siste innlegg" i forumet, måtte eg innom ein tur :)

Ja, det alenemorlivet er ikke bare-bare.. Det dukker nok opp en mann for deg med tiden vet du ;) Men det er viktig å ikke ta til takke med hva som helst nå som man har barn i bildet. Hvordan er samværsløsningen til deg og barnefar? Fungerer den fint?

Håper du vil følge meg videre og komme med kommentarer underveis :) Haddde vært koselig å dele litt erfaringer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det alenemorlivet er ikke bare-bare.. Det dukker nok opp en mann for deg med tiden vet du ;) Men det er viktig å ikke ta til takke med hva som helst nå som man har barn i bildet. Hvordan er samværsløsningen til deg og barnefar? Fungerer den fint?

Håper du vil følge meg videre og komme med kommentarer underveis :) Haddde vært koselig å dele litt erfaringer :klemmer:

Nei, det er ganske slitsomt til tider. Eg bur heldigvis nær foreldra mine og har god hjelp frå dei. Ungane er hjå far sin annakvar helg, og det fungerar fint. Me samarbeidar heilt fint, er veldig glad for det. Misunner deg ikkje problemer med eksmann.

Eg kan stikke innom i blant, veit du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vi har foreløpig ikke planlagt noe på bryllupsdagen, men noe skal vi nok finne på :)

Hm... Hvorfor kommer du ikke inn da? Skal sjekke hva jeg har gjort feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ganske slitsomt til tider. Eg bur heldigvis nær foreldra mine og har god hjelp frå dei. Ungane er hjå far sin annakvar helg, og det fungerar fint. Me samarbeidar heilt fint, er veldig glad for det. Misunner deg ikkje problemer med eksmann.

Eg kan stikke innom i blant, veit du :kose:

Godt å høre du har familien i nærheten som støtte og avlastning, og veldig bra at samarbeidet mellom deg og barnefar fungerer så fint :) Ingenting er bedre enn det!

Ha en fortsatt tipptopp mandagskveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...