Simpleminded Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 28. mai 2012 Vi har foreløpig ikke planlagt noe på bryllupsdagen, men noe skal vi nok finne på Hm... Hvorfor kommer du ikke inn da? Skal sjekke hva jeg har gjort feil Nå kommer jeg inn! Herlige bilder av noen superskjønne barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #162 Del Skrevet 28. mai 2012 Da var årets pinse over for denne gang. Og til tross for at jeg har vært uten samboeren min denne pinsa (han er på jobb ute på sjøen), så har vi storkost oss! Det har vært viktig for meg å finne på noe sammen med barna, oppleve ting sammen med dem og la dem få utforske ting naturen har å by på. I går og i dag har vi vært på stranda. I går fikk jeg til og med storesøster med meg ut i vannet. Jeg lå på magen i vannet og hun hadde bestemt seg for å sitte på ryggen min. Og det gjorde hun også Stolt og kry var hun. Lillebror på 2 nøyde seg med å sitte på en knaus ved strandkanten og ville helst ikke kjenne på vannet. Men i dag ble han den tøffingen! Vasset og vasset og skulle "bade" hele tiden! For han så blir det første gang han kjenner føttene sine på sand og strand, første gang han dypper tærne ute i sjøen - han husker jo ingenting fra fjorårets sommer.. Gårsdagen tilbragte vi med ei venninne og hennes datter på snart 4, og dagen i dag tilbragte vi med min supre svigermor Kvelden ble avsluttet sammen med storesøster på 3,5. Vi lagde et stilig dorull-menneske med fargerike fjær som hår, konfektform som hatt og aluminiumsfolie som hode. Storesøster hjalp til med det hun kunne, og selvfølgelig var det hun som valgte ut alle fargene. Resultatet ble vi kjempefornøyd med begge to, og den skal tas med til barnehagen i morgen for å vises frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. mai 2012 #163 Del Skrevet 28. mai 2012 Så flink du er til å finne på koselige ting sammen med barna dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #164 Del Skrevet 2. juni 2012 Så flink du er til å finne på koselige ting sammen med barna dine Takk Jeg prøver hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #165 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Lørdag Ungene er i seng, og vi sitter her side om side og bare slapper av Samboeren kom hjem på torsdag, og siden den dagen har vi bare kooooost oss sammen hele familien I dag har jeg for første gang i mitt litt fått manikyr Tenkte å prøve det ut før bryllupet sånn at jeg vet hva jeg går til. Og siden jeg er såpass tidlig ute med å få støpt negler så har kanskje mine egne negler vokst seg sterke og fine til å kunne vises frem på bryllupsdagen.. Dette er hvertfall veldig uvant! Men litt stas også... Endret 2. juni 2012 av Simpleminded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå