AtomicGrL6 Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Nå har jeg gjort det! Registrert meg, vill ikke bare være anonym.... Men har et nytt problem... Blir vel avhengig av å være her nå..siden jeg har fått meg eget nick og greier! *stolt nyregistrert bruker!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. april 2002 #2 Del Skrevet 30. april 2002 Velkommen som ny, registret bruker! Dette vil jeg si er en fremgang! Håper bare flere "anonyme" følger dine spor. ..og JA, du blir avhengig, men det er SÅ gøy! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. april 2002 #3 Del Skrevet 30. april 2002 Velkommen til oss på KG, AtomicGrL6! Litt av et nick, forresten! Avansert!!! Ja, du kan regne med å bli litt avhengig, men det er stort sett på en positiv måte! Velkommen-klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AtomicGrL6 Skrevet 30. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2002 Hei igjen! ..joda...begynner å bli hekta, ja, MÅTTE jo sjekke om noen svarte da! Tusen takk for varm velkomst! Håper flere, blir med på min "husk å registrere deg" kampanje.. AtomicGrL6;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. april 2002 #5 Del Skrevet 30. april 2002 Hei, hei!!!! Velkommen til KG. Håper du vil trives her!!! Klem fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. april 2002 #6 Del Skrevet 30. april 2002 Velkommen til KG.Her har vi det sååååå trivelig asså Kos deg og jodle med oss.Men du tilgir meg om jeg adresserer deg Ato eller Atomic? Ble litt mye bokstaver til meg det der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AtomicGrL6 Skrevet 1. mai 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei Thea! jo,da..kall meg gjerne Atomic du... Og jeg er innom igjen, måtte jo se om noe er på gang! Påtide å lage signatur kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 1. mai 2002 #8 Del Skrevet 1. mai 2002 Velkommen Atomic!! Kjempefint at du ville registrere deg -håper flere anonyme vil det også. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå