Livets datter Skrevet 19. september 2003 #1 Skrevet 19. september 2003 til å gå i fine kjoler med strass, blonder, bar rygg, perler, chifong! JEG har også lyst til å ha en elegant hatt på snei! JEG har også lyst til å få håret oppsatt og bli sminket! JEG har også lyst til å være "ballets dronning"! Og for å forklare hva jeg mener: I alle ukeblader og aviser kan man uke etter uke lese om de siste festene og sammenkomstene, og vi får servert det ene lekre antrekket etter det andre. Når passer det for oss "vanlige kvinner i gata" å bære sånne kreasjoner, hatter, smykker osv? ALDRI! Og det er synd! Jeg har vært på militær-ball EN gang, og det er et minne for livet. Håroppsetting, leid kjole, lange fine negler og smykker gjorde sitt til at jeg virkelig følte meg som kveldens dronning! Men man kan jo ikke ta på seg slikt noe på voerspiel hos naboen.
Gjest GreenSky Skrevet 19. september 2003 #2 Skrevet 19. september 2003 Joda, men fysj så mye penger det koster, da: *Kjole *Sminke *Hår ++++ Ingangspenger? Så skal en vel helst ankomme litt stilfult også, da... Tviler på at bussen holder, liksom!
MarianneE Skrevet 19. september 2003 #3 Skrevet 19. september 2003 til å gå i fine kjoler med strass, blonder, bar rygg, perler, chifong! JEG har også lyst til å ha en elegant hatt på snei! JEG har også lyst til å få håret oppsatt og bli sminket! JEG har også lyst til å være "ballets dronning"! Og for å forklare hva jeg mener: I alle ukeblader og aviser kan man uke etter uke lese om de siste festene og sammenkomstene, og vi får servert det ene lekre antrekket etter det andre. Når passer det for oss "vanlige kvinner i gata" å bære sånne kreasjoner, hatter, smykker osv? ALDRI! Og det er synd! Jeg har vært på militær-ball EN gang, og det er et minne for livet. Håroppsetting, leid kjole, lange fine negler og smykker gjorde sitt til at jeg virkelig følte meg som kveldens dronning! Men man kan jo ikke ta på seg slikt noe på voerspiel hos naboen. Vi kan ha et KG treff med et slikt tema en gang??? Skjønner hva du mener, LD, jeg også vil.......
Achmed Skrevet 19. september 2003 #4 Skrevet 19. september 2003 Men man kan jo ikke ta på seg slikt noe på voerspiel hos naboen. Kan man ikke? Nå blir det jo litt annerledes å gå i dress fo oss menn enn sånn gallakjoler for damer, men jeg synes faktisk det er greit å ta på seg dressen på byen også, jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 19. september 2003 #5 Skrevet 19. september 2003 LD, du kan jo gifte deg? Arrangere stooor fest/ball med kjoler og greier, mener jeg!
Livets datter Skrevet 19. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2003 LD' date=' du kan jo gifte deg? Arrangere stooor fest/ball med kjoler og greier, mener jeg! [/quote'] Hmmm, tja... kanskje ingen dum ide! Jeg mener... hva gjør ikke en jente for å få gå i fin-kjole???
*marte* Skrevet 20. september 2003 #8 Skrevet 20. september 2003 De av dere som skal på Oslo-treff kan jo legge det til Operaballet :D Årets tema er eventyr.
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. september 2003 #9 Skrevet 20. september 2003 Jeg mener... hva gjør ikke en jente for å få gå i fin-kjole??? Gikk tre år på høyskole før jeg endelig kunne gå på avslutningsball og gå i nydelig kjole og skikkelige høye hæler... (men det var jo ikke derfor jeg tok utdanningen da...) (i hvert fall ikke bare! )
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #10 Skrevet 21. september 2003 Vel. Jeg gjør allitd det beste ut av det jeg har når jeg går ut på byen, og har som regel "suksess"..selv om jeg ALDRI forventer det. Skjønner hva du mener altså..MEN du; har du prøvd å gå i "ballkjole" ute på byen..For meg var det ihvertfall den største "suksesen" jeg noen gang har hatt. PS; ballkjolen var vel kanskje det man mere vil betegne en lekker festkjole..
MarianneE Skrevet 21. september 2003 #11 Skrevet 21. september 2003 Skjønner hva du mener altså..MEN du; har du prøvd å gå i "ballkjole" ute på byen..For meg var det ihvertfall den største "suksesen" jeg noen gang har hatt. .. Høres idiotisk ut spør du meg. Trasig om noen kommer borti med en siggarett e.l. og kjolen går i stykker. Sikkert himmla upraktisk om man må på de bittesmå doene på utesteder.... :-?
Dødspingvinen Skrevet 21. september 2003 #12 Skrevet 21. september 2003 til å gå i fine kjoler med strass, blonder, bar rygg, perler, chifong! JEG har også lyst til å ha en elegant hatt på snei! JEG har også lyst til å få håret oppsatt og bli sminket! JEG har også lyst til å være "ballets dronning"! Og for å forklare hva jeg mener: I alle ukeblader og aviser kan man uke etter uke lese om de siste festene og sammenkomstene, og vi får servert det ene lekre antrekket etter det andre. Når passer det for oss "vanlige kvinner i gata" å bære sånne kreasjoner, hatter, smykker osv? ALDRI! Og det er synd! Jeg har vært på militær-ball EN gang, og det er et minne for livet. Håroppsetting, leid kjole, lange fine negler og smykker gjorde sitt til at jeg virkelig følte meg som kveldens dronning! Men man kan jo ikke ta på seg slikt noe på voerspiel hos naboen. Jada! Visst kan du gå med sånt. Du blir sett litt rart på med en gang, men det ordner seg. Er faktisk en hel gjeng i England som går kledt i Viktorianske klær dag ut og dag inn, så dermed burde du i hvert fall kunne pynte deg litt!
Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #13 Skrevet 21. september 2003 til å gå i fine kjoler med strass, blonder, bar rygg, perler, chifong! JEG har også lyst til å ha en elegant hatt på snei! JEG har også lyst til å få håret oppsatt og bli sminket! JEG har også lyst til å være "ballets dronning"! Og for å forklare hva jeg mener: I alle ukeblader og aviser kan man uke etter uke lese om de siste festene og sammenkomstene, og vi får servert det ene lekre antrekket etter det andre. Når passer det for oss "vanlige kvinner i gata" å bære sånne kreasjoner, hatter, smykker osv? ALDRI! Og det er synd! Jeg har vært på militær-ball EN gang, og det er et minne for livet. Håroppsetting, leid kjole, lange fine negler og smykker gjorde sitt til at jeg virkelig følte meg som kveldens dronning! Men man kan jo ikke ta på seg slikt noe på voerspiel hos naboen. (ikke noe er så trist som når man har kjøpt den perfekte kjole, men aldri får brukt den, pga at den store anledningen aldri dukker opp Hm, kanskje det er på tide å revurdere omgangskretsen
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2003 #14 Skrevet 21. september 2003 Høres idiotisk ut spør du meg. Trasig om noen kommer borti med en siggarett e.l. og kjolen går i stykker. Sikkert himmla upraktisk om man må på de bittesmå doene på utesteder.... :-? Det går som regel an å rense slike kjoler også..jeg har da fått oppkast på min egen... Og så bør den jo passe slik at den ikke revner... Og en kjole er da til for å brukes!!!...Kommer helt an på hvor man går også da. Men det er klart - det morsomste er jo å gå på de "verste", mest lugubre stedene om man liker litt ekstra oppmerksomhet...
Livets datter Skrevet 22. september 2003 Forfatter #15 Skrevet 22. september 2003 Tror ikke jeg ville gått i fin-stasen på byen, nei. Iallefall ikke der hvor jeg pleier å gå ut .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå