Gå til innhold

Psyk. avdeling


Fremhevede innlegg

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg er bare litt nysgjerrig av meg, så derfor så har jeg noen spørsmål til dere som

har vært innlagt på psykiatrisk avdeling:

- Hvorfor ble du innlag?

- Hvor lenge var du innlagt?

- Hvor var du innlagt?

- Synes du det hjalp?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

- Hvorfor ble du innlag?

Selvmordsfare

- Hvor lenge var du innlagt?

10 dager den første gangen, 8 dager den andre

- Hvor var du innlagt?

Ungdomspsykriatisk akkutenhet

- Synes du det hjalp?

Ja! Spesielt den andre gangen, det hjalp veldig

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1. Pga. psykiske problemer, spiseforstyrrelser og angst.

2. Var innlagt i 4 mnd.

3. Var innlagt i Trondheim.

4. Ja, det hjalp :) Innså det ikke der og da, men i ettertid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...