Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2010 #1 Skrevet 15. mai 2010 Hei! De siste to dagene har jeg hatt smerte/svie nedentil. Det vil si på høyreside ved inngangen til skjeden. Jeg har forsøkt å klemme med fingrene for å lokalisere smerten bedre, men det fungerer ikke. Jeg merker smerten spesielt når jeg sitter. Det gjør ikke vondt å tisse. Jeg har aldri hatt sex, så dette er ingen kjønnssykdom. Kan det være en kvise eller liknende, i og med at smerten kun er lokalisert på ett enkelt sted?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå