Gå til innhold

Hvem var din første Kjendis-Forelskelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så tråden lenger nede her om din første kjærlighet... Så jeg drar'n litt lenger og spør:

Hvem var din første kjendis-forelskelse? :blunke:

Hm, min første "Kjendis-Forelskelse" var Meat Loaf! Det er helt sant! (skjønner meg ikke på smaken min den gangen, men! :sprettoy: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morten Harket!

Jeg hadde et lite bilde av ham i en ramme på nattbordet, og jeg og min venninde kysset på det annenhver gang. :oops: :roll:

Skrevet

Husker ikke hvem som var først, men...

Joey Tempest ( :forvirra: )

og

Don Johnson ( :kvalm: )

(lover å ikke si noe om din smak, GreenSky...... :wink: )

Skrevet

Cat Stevens, eller muligens David Bowie (i Let's Dance -perioden...) :ler:

Suzy :blunke:

Skrevet

Dag ettellerannet i Shatoo. Noen som husker dem?? :lol:

Skrevet

Pål i A-ha... Morten siklet jeg ikke på før mange år senere! :P

Skrevet

Morten Harket! her og.. :D

Jeg fikk møte han bak scenen en gang da jeg var 9 hehe.. Det var stort!

Var litt småforelsket i Creation/Drama-gutta og..

Skrevet

Anenbjørg Lien. Men hun er jo fortsatt rype nummer 1. «Forelskelsen» har lagt seg, men du veeerden for ei dame.

Skrevet

Litt seint ute med slikt jeg da.

Som 12-åring ble jeg sååååå betatt av Jordan Knight i New Kida On The Block..... :-?

Skrevet

ja det var sant, jeg var litt forelsket i Benedicte Adrian også, fordi hun var så fryktelig pen. :wink:

Skrevet

Joey McIntyre i New Kids on the Block.. jeg hadde plakat på veggen som jeg kysset på, og når jeg så ham på tv så skalv jeg i magen :ler:

Gjest valmue, ikke innlogget
Skrevet

Erik Heiden! (hvis noen her er gamle nok til å huske han..)

Skrevet

Muligens Harry Klein i Derrick :o

Men da var jeg liten, altså!

Skrevet

Både George Michael og Andy et-eller annet (husker ikke, begynner å bli en stund siden) i Wham, jeg klarte aldri å bestemme meg for hvem som var penest... :rodme:

Skrevet
Som 12-åring ble jeg sååååå betatt av Jordan Knight i New Kida On The Block.....
Åh, han var jeg forelsket i også! Mamma kjøpte til og med "Ken-dukke" av ham til meg!!!

Men den største kjendis-forelskelsen har jeg nok hatt i Juro Kuvicek... (for de av dere som ikke vet hvem han er, så spilte han fotball på Strømsgodset, Vålerenga og Oslo Øst - liten og tett fra Slovenia, tror jeg det er).....

Var såååå betatt av ham, og skrev lange brev hvor jeg fortalte hvor mye jeg likte han. Sendte faktisk brevene også... :oops: Og fikk svar!!!!! Fikk håndskrevet brev tilbake, på rosa brevpapir og med passbilde av han....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...