Gå til innhold

Ble sett naken på treningssenter

Fremhevede innlegg

Gjest tirill
Skrevet

Jeg går på et treningssenter hvor det er spa-avdeling (for begge kjønn). Pleier alltid å slappe av litt i dampbadet etter å ha dusjet. I dag var ikke noe unntak, og jeg gikk ut fra dusjen og inn i spaet. Da jeg skulle til å åpne døren til dampbadet oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta på bikinien! :sjenert: Hadde ikke håndkle heller, siden det blir klissvått etter et minutt i dampbadet. Og inni dampbadet satt det en mann som så meg :fnise:

Jeg løp tilbake til garderoben og det ble ikke noe dampbad på meg i dag gitt!

Føler meg ganske dum her jeg sitter, men det var jo bare en mann som så meg. Håper det er noe jeg kan le av med tid og stunder :)

Noen som har opplevd noe lignende selv?

La denne i seksualitet jeg, selv om ikke nakenhet=sex alltid...

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg går på et treningssenter hvor det er spa-avdeling (for begge kjønn). Pleier alltid å slappe av litt i dampbadet etter å ha dusjet. I dag var ikke noe unntak, og jeg gikk ut fra dusjen og inn i spaet. Da jeg skulle til å åpne døren til dampbadet oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta på bikinien! :sjenert: Hadde ikke håndkle heller, siden det blir klissvått etter et minutt i dampbadet. Og inni dampbadet satt det en mann som så meg :fnise:

Føler meg ganske dum her jeg sitter, men det var jo bare en mann som så meg. Håper det er noe jeg kan le av med tid og stunder :)

Denne mannen har sikkert sett en naken kvinne før, så du kan det med ro :) .

Gjest Elfrida
Skrevet

Og antagelig kommer han ikke til å kjenne deg igjen på gata heller, for han så nok ikke så mye på ansiktet ditt. :fnise:

Skrevet

Det gikk sikkert HELT greit for han at han fikk se en naken jente.

Skrevet

Denne mannen har sikkert sett en naken kvinne før, så du kan det med ro :) .

Og har han ikke det, så har du faktisk gjort ham en tjeneste! :Nikke:

Gjest Eurodice
Skrevet

Det gikk sikkert HELT greit for han at han fikk se en naken jente.

Det gikk kanskje også for ham etterpå. Nei huff, nå var jeg fæl :rodme: .

Skrevet

Det gikk kanskje også for ham etterpå. Nei huff, nå var jeg fæl :rodme: .

:skratte: BWAHAHAHAHA!

Offf, nå lo jeg så jeg spytta litt på skjermen.

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for TS! Du har fått en artig historie å fortelle - og det har han også :gjeiper:

Gjest gjestulf
Skrevet

Hadde det vært en naken mann som kom inn så hadde han sikkert blitt anklaget for blotting :ler:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det skal du ikke se bort fra gjestulf... Han hadde i alle fall blitt stemplet som en som bevisst var naken for å vise seg frem for kvinner.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det skal du ikke se bort fra gjestulf... Han hadde i alle fall blitt stemplet som en som bevisst var naken for å vise seg frem for kvinner.

Er det ikke naturlig å være naken når man tar badstubad, da? Trodde det, jeg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er det ikke naturlig å være naken når man tar badstubad, da? Trodde det, jeg.

Ikke på treningssenter. Og spesielt ikke blandt yngre mennesker. da er mannen garrantert er pervers jævel.

Skrevet

Du har gledet en mann, og gitt han et fint..... Ikke noe å være flau over...sånn er livet... hva med å tenke på dette som noe positivt? Og dessuten er du sikkert kjempeflott ! Slapp av og ikke stress mere med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...