Gå til innhold

Hva var galt med denne kroppen?


Gjest Kitty

Anbefalte innlegg

Gjest Kitty

Syns hun hadde utrolig flotte pupper før hun tok silikon.

Er verden blitt gal når så fine jenter som dette ikke er fornøyd med seg selv?

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ingenting galt med henne, men jeg synes store pupper er finere enn små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Syns hun så helt nydelig ut jeg. Jeg hadde ikke ville operert på de fine puppene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingenting galt med dem. Skjønner ikke at hun kunne ta den operasjonen i det hele tatt. Sier hvor skrudd verden egentlig er. Den dag de klarer å gjøre det samme med penis, vil vi neppe se en eneste under 18 cm slik kravene er blitt for menn. Kan ikke folk bare godta andre slik de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Ingenting er galt kanskje 10 år yngre på bildet:)Neida det er vel oppmerksomheten de vil ha.Det er ikke nok med å ha pupper de skal helst være STORE og VIKTIGSTE de må være SILIKON:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ingenting er galt kanskje 10 år yngre på bildet:)Neida det er vel oppmerksomheten de vil ha.Det er ikke nok med å ha pupper de skal helst være STORE og VIKTIGSTE de må være SILIKON:)

Det synes jeg var litt frekt sagt. Åssen i alle dager vet du hva grunnen er til at folk vil ha silikon? Kanskje noen liker store pupper og vil ha store pupper? Nå skal ikke jeg skreve et langt innlegg om å forsvare meg her. Jeg vet om mange som har silikon og som ikke har like store pupper som hodet sitt. Det ser naturlig ut. Jeg tok i hvert fall silikon pga jeg hadde ingen pupper ingen etter å ha ammet 3 barn. Hvis du synes det er så galt, så javel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det er jo et bilde fra før hun fikk barn. Noen vil få vrengte bukselommer av å amme. Jeg skjønner henne godt at hun ville fylle ut. - i tillegg til at hun er kjedis som skal fremstå prikkfri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Det synes jeg var litt frekt sagt. Åssen i alle dager vet du hva grunnen er til at folk vil ha silikon? Kanskje noen liker store pupper og vil ha store pupper? Nå skal ikke jeg skreve et langt innlegg om å forsvare meg her. Jeg vet om mange som har silikon og som ikke har like store pupper som hodet sitt. Det ser naturlig ut. Jeg tok i hvert fall silikon pga jeg hadde ingen pupper ingen etter å ha ammet 3 barn. Hvis du synes det er så galt, så javel :)

Jeg har ikke noe imot silikon.Og forstår jenter som ikke har bryst tar det,men damer som har og vil ha enda større synest jeg ikke noe om.Og eks jenter som har mye silikon fra før og skal ha enda mer,selvom kroppen som kanskje er 50 kg tung ikke klarer å bære silikonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Små bryster er bare kjempeflott!!

;-))

Det er bra det er håp for alle, selvom man ikke har små, jomfruelige bryster :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lolita___

Hun hadde jo ikke hatt de puppene nå,hun var kanskje 20 der.Og forhåpentligvis så har mange 20 åringer så faste pupper.De var ikke noe sælig å skryte av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns hun hadde utrolig flotte pupper før hun tok silikon.

Er verden blitt gal når så fine jenter som dette ikke er fornøyd med seg selv?

Min lenke

Veldig fine de ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hun hadde jo ikke hatt de puppene nå,hun var kanskje 20 der.Og forhåpentligvis så har mange 20 åringer så faste pupper.De var ikke noe sælig å skryte av heller.

Om du mener at hun ikke hadde flotte pupper så har du noe galt med hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Om du mener at hun ikke hadde flotte pupper så har du noe galt med hodet ditt.

Tåler du ikke at andre ikke deler dine meninger?Dette er en diskusjon,jeg har ikke sagt hun har stygge pupper.Men at gjennomsnittet av norske jenter på 20 har nok like fasta pupper.De hadde neppe sett sånn ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kitty

Hun tok silikon lenge før hun fikk barn.

Jeg er 29 og har like faste pupper som hun har på dette bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...