Morea Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Jeg sluttet på Cerazette for ca. 6 uker siden, fordi jeg blødde konstant. Ok. Veldig bra prevensjon var det, for gikk jo faen meg ikke an å ha sex. Rett etter at jeg sluttet fikk jeg mens som vanlig, men nå har jeg gått over tiden. Akkurat nå føler jeg meg i kroppen som om jeg skulle hatt mensen, med det unntak av at jeg ikke blør. Har tatt to graviditetstester som viser at jeg ikke er gravid. Og føler meg ikke "unormal" på noen måte ellers. Er dette vanlig? Er vanligvis som en klokke de periodene jeg har sluttet på pillen, etter å ha sluttet på Yasmin.
Gjest Smaragd Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hvor lenge gikk du på cerazette da? Jeg gikk på den i to år, og mistet mensen helt etter et par måneder med av og på blødninger. Når jeg til siste pille, gikk det 34 dager før jeg fikk mensen. Så gikk jeg rett i en 27/28 dagers syklus etter det Det er nok bare kroppen din som sliter, spesiellt om du ikke gikk på cerazette så innmari lenge. Det tar nok litt tid før det stabiliserer seg, men fortsett å teste med jevne mellomrom om mensen ikke dukker opp du
Morea Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Takk for svar! Gikk bare på den i tre måneder. Ble rimelig lei, og den funket virkelig ikke for meg ellers heller. Men teste det skal jeg! Blir jo helt frynsete av slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå