Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Snakk for deg selv, er du grei.

brutal_mann - vil du ha en kjæreste som synes at du er en dritt?

Nei. Jeg vil ha en kjæreste som får meg til å le. Hun skal ta meg med storm, være flott, handy og ta vare på kroppen sin. Utfordre meg emntalt, elske å reise og forstå et med meg kommer en pekkeløsning. (Nå kom jeg ikke på mer avhva en standard nettsjekkeprofil inneholder).

Eventuelt kan hun elske meg for den jeg er og være et positivt bidrag i mitt liv. Så vil jeg tilby det samme tilbake. Eneste er at hun må være fornøyd med å være elsket, for matrielt sett så har jeg null å tilby.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

HÆ? Tror du vi liker sex bare for å få unger??? Hvis du tror det lever du i en annen planet

Neida. Dere liker også sex for å få ting. Gjerne smykker, ferier, fint hus, dyre klær osv. Sex og følelser er IKKE noe kvinnegreie for å si det enkelt. Det hender også at kvinner knuller en mann for å bare bruke ham og dumpe ham. For kvinner er sex bare et middel for å oppnå noe materielt eller makt.

Gjest Bianca26
Skrevet

Neida. Dere liker også sex for å få ting. Gjerne smykker, ferier, fint hus, dyre klær osv. Sex og følelser er IKKE noe kvinnegreie for å si det enkelt. Det hender også at kvinner knuller en mann for å bare bruke ham og dumpe ham. For kvinner er sex bare et middel for å oppnå noe materielt eller makt.

Nei noen liker det faktisk utelukkende fordi det er godt. Du er totaaaaaaaaalt desillusjonert. Bare fordi du har dårlig erfaring med horete jenter så betyr ikke det at alle er det.

Gjest Bianca26
Skrevet

Nei. Jeg vil ha en kjæreste som får meg til å le. Hun skal ta meg med storm, være flott, handy og ta vare på kroppen sin. Utfordre meg emntalt, elske å reise og forstå et med meg kommer en pekkeløsning. (Nå kom jeg ikke på mer avhva en standard nettsjekkeprofil inneholder).

Eventuelt kan hun elske meg for den jeg er og være et positivt bidrag i mitt liv. Så vil jeg tilby det samme tilbake. Eneste er at hun må være fornøyd med å være elsket, for matrielt sett så har jeg null å tilby.

Du vil ha en jente som er handy? trodde du ville ha ei som oppførte seg som en kvinne, ikke en som var handy. Blir forvirra jeg nå:P

Og dessuten får du ikke alt det der når du har så negativ holdning til kvinner generelt

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei noen liker det faktisk utelukkende fordi det er godt. Du er totaaaaaaaaalt desillusjonert. Bare fordi du har dårlig erfaring med horete jenter så betyr ikke det at alle er det.

He he he. Ja... Det er jo derfor alle kvinner faker...

Du vil ha en jente som er handy? trodde du ville ha ei som oppførte seg som en kvinne, ikke en som var handy. Blir forvirra jeg nå:P

Og dessuten får du ikke alt det der når du har så negativ holdning til kvinner generelt

Jeg kopierte bare hva kvinner skriver i sine nettdatingsprofiler. Jeg driter i om en kvinne kan bruke en hammer eller ei. (Jeg kan ikke). Jeg vil gjerne treffe en kvinne som evner å føre en samtale om andre ting en vesker fra Dior. En kvinne som engasjerer seg i verden og i utvikling. En kvinne som evner å elske. Og ikke minst, en kvinne som respekterer meg på tross av mine svakheter. (For det er mer enn nok styrker for hun som GIDDER å lete).

Og hvor kommer min negative holdnig til kvinner fra? Hm... Jammen kommer den ikke fra hvordan kvinner har behandlet en fra dag en på jorden.

Gjest Bianca26
Skrevet

He he he. Ja... Det er jo derfor alle kvinner faker...

Det er faen ikke sant din tulling

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er faen ikke sant din tulling

I all fall når de puler meg.. :popcorn:

Skrevet

Vil du ikke tro at det gjelder andre veien også? Så lenge du ser på alle kvinner er noen materialistiske drittsekker, kan du vel ikke regne med at noen av dem har lyst til å være kjæreste med deg?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vil du ikke tro at det gjelder andre veien også? Så lenge du ser på alle kvinner er noen materialistiske drittsekker, kan du vel ikke regne med at noen av dem har lyst til å være kjæreste med deg?

He he he. Nei, det ville vert en stor overraskelse :skratte: Skulle jo selvfølgelig gjerne ha opplevd at det gikk begge veier, men jeg er ikke sterk i troen på at det noen som helst gang skjer.

Skrevet

Jeg tenker dithen at det er vanskelig å ikke bli bitter hvis man har erfart mangel på omtanke og kjærlighet livet igjennom. Spesielt hvis man har gitt mye og fått lite tilbake. Jeg har en nær venn som kan minne om erfaringer og reaksjoner som BM, som også har gitt mye og fått lite tilbake av de fleste, for deretter å bli forlatt. Pr dags dato tror jeg min venn skriker etter å ikke bli forlatt igjen (av hvem som helst, ikke bare i par sammenheng). Vi vokste opp sammen, og vi er et lysende eksempel på hvordan resultatet blir av oppvekst full av kjærlighet, og oppvekst uten..Poenget er; kjærlig oppvekst og kjærlighet har enormt mye.. nei, alt å si! Tenker jeg..

Det er heller ingen grunn til å hoppe i forsvarspositur når BM skriver som han gjør.. sålenge man ikke kjenner seg igjen i det han skriver, så gjelder det jo uansett ikke oss, og dermed heller ingen grunn til å bli fornærmet. Men jeg skjønner jo også at folk kan føle seg litt dømt på feil grunnlag også.. Du generaliserer jo litt, bm! ;) Men det er jo ikke vanskelig å se at bak en hatefull fasade gjemmer det seg et ganske stort hjerte som vil folk vel da! :)

Uansett.. følte dette bare måtte sies.. Ikke meningen å avspore.. :sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

En streng frøken har vist seg å være trådens skarpeste deltaker.

Endret av brutal_mann
Skrevet (endret)

Når vi først er på psykologipraten når det gjelder BM, så er det jo sagt at kvinner som har et problematisk far-datter-forhold, har ofte problematiske parforhold. Artikkel.

Du BM sier jo du har et nærmest ikke-eksisterende mor-sønn-forhold. Kanskje det er noe liknende du erfarer, BM? Moren din, uansett hva slags forhold dere har, er din kvinnelige rollemodell, så det kan tenkes at du underbevisst tror at alle damer er som henne, og også underbevisst velger liknende damer som partner.

Om jeg er for personlig her nå (og for off topic...sorry), siden denne tråden i utgangspunktet ikke handler om deg, BM, og du ikke har bedt om råd, så beklager jeg.

Endret av *Numi*
Gjest Ludovie
Skrevet

Tror du har et poeng, Numi.

Selvfølgelig er ikke ting i livet sjablongaktige, og man kan jo ikke si ting som "du har jo bakgrunn X, så derfor er du Y". (:fnise: I'm stating the obvious, noe jeg hater å gjøre, men dette er tross alt KG, hvor det jo finnes en del folk som kan omtales som 'challenged'. :fnise:)

Allikevel: Jeg tror det er mye i det. Jeg har for eksempel alltid hatt et veldig godt forhold til faren min, og derfor (jeg tror iallefall at det er derfor), kommer jeg generelt godt overens med menn. :)

Gjest KateW
Skrevet

Rolig nå, BM, husk dette har vi snakket om før. NOEN av dere... :ler: Ikke alle over en kam.

På samme måte som at "noen" menn er illeluktende, sexredde, selvsentrerte lubber, men det betyr ikke at ALLE av dere er det. Ok? :streng:

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Selvfølgelig er ikke ting i livet sjablongaktige, og man kan jo ikke si ting som "du har jo bakgrunn X, så derfor er du Y". (:fnise: I'm stating the obvious, noe jeg hater å gjøre, men dette er tross alt KG, hvor det jo finnes en del folk som kan omtales som 'challenged'. :fnise:)

Allikevel: Jeg tror det er mye i det. Jeg har for eksempel alltid hatt et veldig godt forhold til faren min, og derfor (jeg tror iallefall at det er derfor), kommer jeg generelt godt overens med menn. :)

Jeg kommer stort sett godt overens med både kvinner og menn, kanskje det har noe med mine hjemmeforhold å gjøre? Mine foreldre er åpne for det meste og ser ikke på alt som problemer men som muligheter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Aha, det er derfor du ikke forstår meg da - fordi jeg ikke gir inntrykket av å være som faren din :ler:

Skrevet

Rolig nå, BM, husk dette har vi snakket om før. NOEN av dere... :ler: Ikke alle over en kam.

På samme måte som at "noen" menn er illeluktende, sexredde, selvsentrerte lubber, men det betyr ikke at ALLE av dere er det. Ok? :streng:

De fleste menn er "illeluktende", sammenliknet med de fleste kvinner. Det er helt normalt.

Skrevet

Jeg kommer stort sett godt overens med både kvinner og menn, kanskje det har noe med mine hjemmeforhold å gjøre? Mine foreldre er åpne for det meste og ser ikke på alt som problemer men som muligheter.

For mye likestilling og frihet på deg tydeligvis.

Og da er det derfor du ikke forstår at kvinner og menn ikke skal være venner.

Skrevet

For mye likestilling og frihet på deg tydeligvis.

Og da er det derfor du ikke forstår at kvinner og menn ikke skal være venner.

Selvfølgelig kan kvinner og menn være venner, på samme måte som homofile kan ha mannlige venner og lesbiske kan ha kvinnelige venner(uten at det ligger noe seksuelt i det). Det er ikke ofte jeg sier sånt, men du virker overmåte primitiv, og later til å nekte å annerkjenne kvinner som individer(ja da, vi er sex-obkjekter også; i enkelte settinger). Nei, jeg kan ikke annet enn å gjenta meg selv: Hadde alle menn vært like primitive som du gir inntrykk av å vøre, hadde jeg hoppet over gjerdet helt umiddelbart.

Skrevet

Selvfølgelig kan kvinner og menn være venner, på samme måte som homofile kan ha mannlige venner og lesbiske kan ha kvinnelige venner(uten at det ligger noe seksuelt i det). Det er ikke ofte jeg sier sånt, men du virker overmåte primitiv, og later til å nekte å annerkjenne kvinner som individer(ja da, vi er sex-obkjekter også; i enkelte settinger). Nei, jeg kan ikke annet enn å gjenta meg selv: Hadde alle menn vært like primitive som du gir inntrykk av å vøre, hadde jeg hoppet over gjerdet helt umiddelbart.

Det har i grunnen gått altfor langt når kvinner forventer og krever at menn også skal være kvinner.

Herregud, sier jeg bare! For en syk verden dette er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...