Gå til innhold

Merkelig lukt etter sex


Gjest haarek

Anbefalte innlegg

Gjest haarek

Hei. Har nettop hatt sex med dama mi for aller første gang (Jippi!), men nå lukter det litt merkelig av genitaliene mine. Vet ikke helt åssen jeg skal beskrive det, ca. mellomsterk eim av reker?

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei. Har nettop hatt sex med dama mi for aller første gang (Jippi!), men nå lukter det litt merkelig av genitaliene mine. Vet ikke helt åssen jeg skal beskrive det, ca. mellomsterk eim av reker?

Er dette normalt?

Ja, det lukter slik av kvinner. Fiskemottak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

fiskemotak,nå får du jaggu gi deg,da er det noe feil med dama,seriøst. det skal lukte naturlig kjønn etter sex,en blanding av din og hennes lukt.kåtsafter skal det lukte,og det stinker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

fiskemotak,nå får du jaggu gi deg,da er det noe feil med dama,seriøst. det skal lukte naturlig kjønn etter sex,en blanding av din og hennes lukt.kåtsafter skal det lukte,og det stinker ikke!

Ha ha, jovisst stinker det! Lukter sikkert forjævlig av oss menn også, er ikke det. Men lukta av en kvinne nedentil er direkte kvalmende. Blir dårlig bare av å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette pågår over tid bør du snakke med henne om det. Er ikke alltid det lukter like godt av det kvinnelige underliv, og det har ingenting med sykdom eller manglende hygiene å gjøre. Håper for din del hun vet hvordan hun løser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Stinker aldri av en frisk mus! Høres ut som en helt vanlig skjedeinfeksjon, påvises hos legen og behandles greit med medisin. Nei, det er IKKE en kjønnssykdom!! Generelt tips til gutta: Vær så greie og ikke bruk vanlig såpe på pikken, men Asan el.lign. og skyll godt. Samme gjelder såklart for oss damer. Såpe,parfyme,stress og mange andre faktorer forstyrrer balansen i underlivet og kan gi infeksjoner som både lukter og svir. Så gjest_gjest: hvis det stinker av ALLE damene du har vært med, så kan det faktisk være pga. din egen hygiene, eller mangel på sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er helt naturlig at det ikke lukter roser av kjønnsorganene etter sex. Det er blandingen av kjønnssafter som står for dette. Hver for seg lukter det vel ikke så sterkt, ( hos alle ) men sammensmeltingen kan by på uhyggelige duftkombinasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Stinker aldri av en frisk mus! Høres ut som en helt vanlig skjedeinfeksjon, påvises hos legen og behandles greit med medisin. Nei, det er IKKE en kjønnssykdom!! Generelt tips til gutta: Vær så greie og ikke bruk vanlig såpe på pikken, men Asan el.lign. og skyll godt. Samme gjelder såklart for oss damer. Såpe,parfyme,stress og mange andre faktorer forstyrrer balansen i underlivet og kan gi infeksjoner som både lukter og svir. Så gjest_gjest: hvis det stinker av ALLE damene du har vært med, så kan det faktisk være pga. din egen hygiene, eller mangel på sådan.

Nei nei. Jeg er svært nøye med den personlige hygienen, dusjer daglig etc. og har hele tiden brukt disse såpefrie produktene du nevner, Lactacyd. Dessuten lukter det ikke av meg før jeg har sex (jeg er svært vâr for dette, slik at dama ikke skal føle ubehag, særlig ved munnsex), men kun etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

Nei nei. Jeg er svært nøye med den personlige hygienen, dusjer daglig etc. og har hele tiden brukt disse såpefrie produktene du nevner, Lactacyd. Dessuten lukter det ikke av meg før jeg har sex (jeg er svært vâr for dette, slik at dama ikke skal føle ubehag, særlig ved munnsex), men kun etterpå.

Det er jo kjempebra. :) Husk også at div. matvarer kan sette både lukt og smak på saftene. Jeg har opplevd noen "overraskelser" der... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alla luktar olika och blandningen av din säd och hennes safter kanske helt enkelt luktar räkor? Det behöver inte ha någonting med dålig intimhygien att göra, men kanske hon har en infektion som någon nämner? Vänta ett par gånger, det kan ju vara en tillfällighet.

Jag och min sambo luktar söt müsli tillsammans! Varken han eller jag har upplevt det förut, så det är vår "blandning", hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er jo kjempebra. :) Husk også at div. matvarer kan sette både lukt og smak på saftene. Jeg har opplevd noen "overraskelser" der... :spy:

Ja huff. Jeg har hatt løkduftende/smakende safter noen ganger etter å ha spist mat med løk i... Heldigvis er kjæresten min en tolerant kar som kan le av litt matlukt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja huff. Jeg har hatt løkduftende/smakende safter noen ganger etter å ha spist mat med løk i... Heldigvis er kjæresten min en tolerant kar som kan le av litt matlukt. :fnise:

så bra at jeg ikke er den eneste som har opplevd dette!!! kanskje jeg skal slutte å spise løk,, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst snakket...

Det skal ikke lukte noe spesielt "ugreit" av hverken han eller henne.

MEN..kvinner kan få noe som heter bakteriell vaginose. Den kan være litt svakt fiskeaktig..kanskje litt metallisk i smak. Ikke spes behagelig for "sliker'n!! :jepp:

Ufarlig,det er ikke en kjønnssykdom, men en liten infeksjon.Ikke smittsomt,men kan føre til litt ubehag og evt utflod hos kvinnen. Dette kan skje om det blir forstyrrelser i bakteriefloraen(for lite melkesyrebakterier) der nede(ved ny partner/bytte av partner f.eks) Det finnes gode melkesyrebakterie produkter på apotek for å motvirke dette.(f.eks Lactyl)

Har man fått bakteriell vaginose,noe legen kan gi svar på ved å ta en prøve,får man noen stikkpiller..også er alt i orden.

ikke noe å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...