Gå til innhold

Tatoverte ringer


Gjest Vitaminbjørn

Anbefalte innlegg

Gjest Vitaminbjørn

Vi vurderer å få tatovert ringer. Så vi leter etter inspirasjon.. noen som vet om noen sider og bilder av noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske tøft ja!

Men: vil ikke tattooen med så små detaljer "flyte inn i hverandre" så den blir stygg!?

Og: ikke bare bare å få den fjernet hvis man skiller seg (sa pessimisten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske tøft ja!

Men: vil ikke tattooen med så små detaljer "flyte inn i hverandre" så den blir stygg!?

Og: ikke bare bare å få den fjernet hvis man skiller seg (sa pessimisten).

jeg tenkte på dette med skillsmisse jeg og.

så selvom dette er en fornuftig måte å tenke på tror jeg de fleste som gifter seg er sikkre på at de ikke skal skilde seg(selvom ca 50% gjør det), og derfor er vel ikke ting som ikke lett kan taes tilbake eller fjernes noen bekymreing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det lureste valget med tanke på at ca 50% av alle som gifter seg ender opp med skilsmisse. Men hvis dere er villig til å ha de der etter en evt. skillsmisse er det vell bare å kjøre på.

Men igjen det kan være lurt å tenke på at alt kan skje, å selvom alt er kjempebra nå, betyr det ikke at det kommer til å være like bra om 10 år. Kan også være lurt å tenke på hvordan ringene kommer til å se ut når dere er eldre. Med tanke på hvor rynkete hender blir, kommer ringen til å miste en del detaljer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten: jeg vet det ikke det dette du spurte om, men jeg kom til å tenke på at: kanskje ikke så lurt å ta de samme dag som man gifter seg... kan hende man faktisk vil bruke fingeren den dagen(spesielt natta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodharry!

Enig med deg! Men hun ville jo ikke ha meningen vår da... :)

Og hva med en evt. skillsmisse da? 50 % av alle gifte skiller seg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo ikke meninger om selve konseptet TS var ute etter, så da kan vi kanskje la den biten ligge.

Når det gjelder inspirasjon til tattoverte ringer syns jeg den første linken som ble tipset om var fin. Ellers fant jeg denne med litt mer generelt rundt dette: http://www.squidoo.com/tattoo-wedding-ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Takker så meget for linker =)

"ringene" skal vi nok ikke ha veldig detaljerte, da vi er klar over at det kan "gli inn i hverandre" og det å touche opp senere kan bli litt innviklet.

Er også fullt klar over skilsmissestatistikk, og at vi kanskje ikke varer til døden skiller ad, vi er ganske realistiske begge to.

Denne personen har betydd umenneskelig mye for meg på godt og vondt over halve livet mitt før vi i det hele tatt ble sammen. Og å ha en påminnelse for alt vi har gjort for hverandre, selv om vi blir skilt plager meg ikke. Han vil alltid være en viktig del av livet mitt som jeg kommer til å huske, med eller uten avtagbar ring.

Og joda, det er blodharry, men det gjør meg ingenting, vi gjør det for oss. Ikke for andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takker så meget for linker =)

"ringene" skal vi nok ikke ha veldig detaljerte, da vi er klar over at det kan "gli inn i hverandre" og det å touche opp senere kan bli litt innviklet.

Er også fullt klar over skilsmissestatistikk, og at vi kanskje ikke varer til døden skiller ad, vi er ganske realistiske begge to.

Denne personen har betydd umenneskelig mye for meg på godt og vondt over halve livet mitt før vi i det hele tatt ble sammen. Og å ha en påminnelse for alt vi har gjort for hverandre, selv om vi blir skilt plager meg ikke. Han vil alltid være en viktig del av livet mitt som jeg kommer til å huske, med eller uten avtagbar ring.

Og joda, det er blodharry, men det gjør meg ingenting, vi gjør det for oss. Ikke for andre. :)

Men, skulle dere bli skilt, og en eller begge skulle finne en ny partner, så er det ikke sikkert den nye partneren synes det er like gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitaminbjørn

Men, skulle dere bli skilt, og en eller begge skulle finne en ny partner, så er det ikke sikkert den nye partneren synes det er like gøy...

Da er ikke det rette partneren for meg uansett. Jeg har en fortid, det har vi alle.

Det må man bare tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er for pyser; prøv heller dette: http://www.typealice.com/bme/loveatfirstbite/loveatfirstbite.html ;)

Neida. Jeg har tenkt på tatovering istedenfor ring selv, og kunne godt tenke meg å ha første bokstaven i navnet til partner på fingeren. Det må jo ikke nødvendigvis være en ring, for den saks skyld kan dere tatovere matchende marihøner på ringfingrene. Synes det er ekstra koselig om dere finner symboler/ord som betyr noe for dere personlig.

To av mine favoritter:

http://farm4.static.flickr.com/3365/3484022360_9b7398e13d.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2487/3699090863_acf82a41d6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marlo

:skratte: Fingeravkutting ja :sjenert:

Tror nok jeg heller vil ha intakte fingre med tattoveringer enn ingen finger i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitaminbjørn

Eneste jeg har å si til første linken din er...jøss...

Den siste var jo kjempe pen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...