Gå til innhold

Ekstremt overvektige og sex.


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Av og til ser jeg et og annet par, der begge to er ekstremt overvektige. Og da mener jeg EKSTREMT overvektige folk (kanskje over 120 kg...), som har en diger mage som henger såpass langt ned, at den dekker alt av kjønnsorganer.

Hver gang jeg ser et slikt par, begynner jeg å lure på hvordan i all verden de klarer å ha samleie, når begge to har digre hengemager dissende foran kjønnsorganene sine??? Blir ikke dette veldig vanskelig å få til? For uansett hvilken stilling de prøver, vil jo magene deres henge i veien. Eller har så store mennesker sex i det hele tatt?

Jeg spør av ren nyskjerrighet, og ikke for å tråkke på overvektige. Jeg er selv litt overvektig, men ikke så mye at det har hindret meg seksuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, må si jeg fniste litt av spørsmålet ditt, men er ikke det minste fornærmet. Både jeg og typen er store, og begge veier over 120 kg, og ingen av oss har mager som henger over kjønnsorganene for den saks skyld. Sex er absolutt ikke noe problem, selv om reverse cowgirl kanskje ikke er så aktuelt for oss. Ellers går nå alt greit, vanlig misjonær, misjonær med bena mine på skuldra hans, doggy, spooning (selv om vi måtte modifisere den litt for å få den til), ridning. Man får til det meste hvis man vil :)

Jeg tror at for de som har veldig hengende mage, så finner de nok en måte de også. For kvinner vil jo magen ligge i ro hvis de ligger på rygg, eller så kan de jo ligge på magen bli tatt bakfra. For menn med stor mage så får de vel bare legge den oppå dama da, ikke veit jeg. Men store mennesker har da like stor sexlyst som mennesker med normal størrelse, vi må bare være litt mer oppfinnsomme når det er to av oss :P

Håper det svarte på spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hehe, må si jeg fniste litt av spørsmålet ditt, men er ikke det minste fornærmet. Både jeg og typen er store, og begge veier over 120 kg, og ingen av oss har mager som henger over kjønnsorganene for den saks skyld. Sex er absolutt ikke noe problem, selv om reverse cowgirl kanskje ikke er så aktuelt for oss. Ellers går nå alt greit, vanlig misjonær, misjonær med bena mine på skuldra hans, doggy, spooning (selv om vi måtte modifisere den litt for å få den til), ridning. Man får til det meste hvis man vil :)

Jeg tror at for de som har veldig hengende mage, så finner de nok en måte de også. For kvinner vil jo magen ligge i ro hvis de ligger på rygg, eller så kan de jo ligge på magen bli tatt bakfra. For menn med stor mage så får de vel bare legge den oppå dama da, ikke veit jeg. Men store mennesker har da like stor sexlyst som mennesker med normal størrelse, vi må bare være litt mer oppfinnsomme når det er to av oss :P

Håper det svarte på spørsmålet ditt :)

Takk for svar :)

Men nå har ikke dere mager som henger over kjønnorganene, slik jeg har forstått deg. Da vil problemet naturlig nok bli noe mindre, vil jeg tro. :) Men jeg sitter fortsatt og lurer på hvordan de med store "fettforkler" over kjønnsorganene gjør det. Det hjelper jo ikke stort om hun ligger på ryggen, hvis han har like stor mage, for da vil jo magen hans henge ned uansett.. :klø: Jeg tenker jo også på at en mann med enorm mage, bør ha en forholdsvis lang kuk for å kunne rekke frem.... :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Takk for svar :)

Men nå har ikke dere mager som henger over kjønnorganene, slik jeg har forstått deg. Da vil problemet naturlig nok bli noe mindre, vil jeg tro. :) Men jeg sitter fortsatt og lurer på hvordan de med store "fettforkler" over kjønnsorganene gjør det. Det hjelper jo ikke stort om hun ligger på ryggen, hvis han har like stor mage, for da vil jo magen hans henge ned uansett.. :klø: Jeg tenker jo også på at en mann med enorm mage, bør ha en forholdsvis lang kuk for å kunne rekke frem.... :smilorange:

Derfor er det bedre og lettere hvis den ene er slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Men nå har ikke dere mager som henger over kjønnorganene, slik jeg har forstått deg. Da vil problemet naturlig nok bli noe mindre, vil jeg tro. :) Men jeg sitter fortsatt og lurer på hvordan de med store "fettforkler" over kjønnsorganene gjør det. Det hjelper jo ikke stort om hun ligger på ryggen, hvis han har like stor mage, for da vil jo magen hans henge ned uansett.. :klø: Jeg tenker jo også på at en mann med enorm mage, bør ha en forholdsvis lang kuk for å kunne rekke frem.... :smilorange:

Spurte typen min nå som da har ligget med større damer enn meg, som da hadde ett fettforkle. Virkelig ikke noe flatterende navn, men man kan ikke få alt her i verden :) I alle fall, han sier at det er bare å brette magen vekk, også kommer man til. Hans eksakte ord var: Det er som å løfte opp en flapp og stikke noe inn i en brevåpning. Men la det være sagt, han er noe eksentrisk.

Anyways, kroppen og spesielt fett er jo fleksibelt, så det er bare å lempe bort, for å si det pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Men si hvis jenta er slank og ligger under så moser jo mannen henne.

:skratte::skratte::skratte:

Litt stygt å le, men likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si hvis jenta er slank og ligger under så moser jo mannen henne.

De fleste tåler jo en del da, også trenger man ikke legge hele kroppsvekta på noen når man har sex heller da :P

Derfor er det bedre og lettere hvis den ene er slank.

Det er jo selvfølgelig mer praktisk i noen sammenhenger, men man elsker de man elsker :) Og heldigvis er jo tenningsmønster noe som er individuelt, så vi finner alle noe vi liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja de fleste tåler en del, men nå har det seg sånn at jeg er en liten jente som engang var sammen med en meget stor mann og selvom han prøvde å ha all vekten sin på armer og bein så la han magan på meg og jeg ble helt most. Lite behagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ja de fleste tåler en del, men nå har det seg sånn at jeg er en liten jente som engang var sammen med en meget stor mann og selvom han prøvde å ha all vekten sin på armer og bein så la han magan på meg og jeg ble helt most. Lite behagelig....

Kanskje du skulle vurdert å være på toppen selv da? Hadde nok funka bedre!

For å svare til ts, så tror jeg nok Theias kjæreste forklarte veldig godt hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er som å løfte opp en flapp og stikke noe inn i en brevåpning. Men la det være sagt, han er noe eksentrisk.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...