Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Her vi bor er det slike automatikse underjordiske søppelstasjoner på feltet. Slik du bruker en brikke for å åpne luken, så slipper ned søppel posen. Nå er det krise her, fordi samboer har klart å hive en pose, hvor nøkklene mine lå i i søppelposen. Og dette har han så klart hevet i søppeldunkene. Og det er jo ingen måte å få tak i den på nå. Huff, er det noe sted man kan henvende seg for å få det tilbake? Er jo ganske mange husstander som har samme søppel plass, så blir nok ikke lett å finne det igjen nå Men er viktig så skulle hatt de tilbake:(
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Nei, takk for tips det kan jeg prøve. Må finne ut hvem som er vaktmester først da:) Tenkte også jeg kunne prøve ringe kommunen, men er redd for at det er en tapt sak. Er ganske mye søppel å måtte gå gjennom isåfall
Gjest Mikako Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Å, så leit! Jeg vet ikke hvordan du kan løse det, men jeg føler med deg i situasjonen. Kjæresten min var uheldig(og full) og kastet posen med nøklene mine i på en kveld på byen.. Det resulterte i at vi, midt på natten, måtte gå over alle søppeldunker i området vi hadde vært på; utested, kebabsjappa, og fant dem til slutt i søppeldunken på bensinstasjonen.. Håper det ordner seg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Takk:) Snakket nettopp med kommunen, og fikk snakke med de som har med negravde containere i kommunen å gjøre, og de mente det var ganske umulig å få tilbake noe fra søppla i disse. Så det var ikke så gode nyheter. Får sjekke opp hvor jeg kan få bestilt ekstra nøkel slik at jeg får kopiert ekstra sett, har ikke dobbelt av alle nøklene, så må vel få orndet det et sted. Huff, så skipt, hadde håpet at det skulle ordne seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå