Gå til innhold

Rart utslett på beina


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har jeg slitt litt med eksem på overkroppen. Men det har gått bort mer eller mindre nå. Men det jeg synes er litt ekkelt er at jeg har fått en merkelig type utslett på beina. Litt sånn runde mønstre.. ser egentlig ut som jeg har hatt mange små sugekopper på meg. Og mønsteret stikker liksom litt opp av huden, så det kjennes veldig godt. Det er bare på innsiden av beina. Begynner på midten av leggen og strekker seg opp til lysken. Med dette så får jeg en ekkel feberfølelse. Noen som kan ha en idè om hva dette kan være??

Blir litt bekymra egentlig, for jeg har ikke sett noe sånt type utslett før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste tiden har jeg slitt litt med eksem på overkroppen. Men det har gått bort mer eller mindre nå. Men det jeg synes er litt ekkelt er at jeg har fått en merkelig type utslett på beina. Litt sånn runde mønstre.. ser egentlig ut som jeg har hatt mange små sugekopper på meg. Og mønsteret stikker liksom litt opp av huden, så det kjennes veldig godt. Det er bare på innsiden av beina. Begynner på midten av leggen og strekker seg opp til lysken. Med dette så får jeg en ekkel feberfølelse. Noen som kan ha en idè om hva dette kan være??

Blir litt bekymra egentlig, for jeg har ikke sett noe sånt type utslett før.

Jeg skjønner ikke helt beskrivelsen din, men kan det være elveblest? Kanskje du skal ta deg en tur til legen og fått sjekket det :) Selv om det ikke er så mye å få gjort med elveblest, annet enn å prøve å minske omfanget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...