Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei du! :) vil bare spørre om du alltid husker å få i deg mat før du tar en av tablettene?

Står i allefall på pakken min at "må ikke inntas på tom mage" ;) Kan være derfor du blir kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye idioti her at jeg blir flau.. NEI sånne tulleprodukter fungerer ikke!!

Anonymous poster hash: 550f9...28e
Skrevet

Hei du! :) vil bare spørre om du alltid husker å få i deg mat før du tar en av tablettene?

Står i allefall på pakken min at "må ikke inntas på tom mage" ;) Kan være derfor du blir kvalm.

Det spør du om drøyt fire år etter at hovedinnlegget ble skrevet? Vi får håpe at TS har gjennomskuet humbuget på den tida.

• Liker 3
  • 10 måneder senere...
Skrevet (endret)

hadde du lest innholdet hadde du sett at den inneholder grønn te og chili ekstrakt. hvilket er dokumentert å ha virkningpå forbrenningen. dette er grunnen til å skulle ta en på morgenen og en midt på dagen, for å holde forbrenningen oppe.

synes det er litt respektløst mot OP å komme med slike innlegg når de er fraspurt!

Ja, men i så liten grad at man ikke merker forskjellen en gang. Du kan sammenlikne det med den økte sjansen for å få blodpropp om man bruker p-piller. At sjansen øker er dokumentert, men det er i så liten grad at det så og si ikke er noe forskjell.. 

Edit: oi, jeg så ikke at dette var skrevet for hundre år siden! haha

Endret av Taklampe
  • 4 år senere...
Skrevet
On 1/11/2015 at 12:23 PM, Wiggins said:

Det spør du om drøyt fire år etter at hovedinnlegget ble skrevet? Vi får håpe at TS har gjennomskuet humbuget på den tida.

Repeat, nesten.

Anonymkode: 83939...ef6

Skrevet

Dette er ren galskap, man kan like godt drikke espresso hele dagen, eller ta amfetamin.

Anonymkode: ceb60...fad

Skrevet

Alle slike produkter er galskap.

Men folk skal jo alltid ha en lettvin måte å gå ned i vekt på, gidder ikke endre sine vaner permanent.

Har nok av venninner som har gått på herbalife og andre "kurer". Sprett ned i vekt, så går det kort tid før de er tilbake der de startet. Spiser samme dritten etter de er ferdig med kuren, fordi de har jo lov å kose seg!

Pjuk, hater folk uten disiplin.

Anonymkode: ce602...f09

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...