vegla Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 Hei du! vil bare spørre om du alltid husker å få i deg mat før du tar en av tablettene? Står i allefall på pakken min at "må ikke inntas på tom mage" Kan være derfor du blir kvalm.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 Så mye idioti her at jeg blir flau.. NEI sånne tulleprodukter fungerer ikke!! Anonymous poster hash: 550f9...28e
Wiggins Skrevet 11. januar 2015 #23 Skrevet 11. januar 2015 Hei du! vil bare spørre om du alltid husker å få i deg mat før du tar en av tablettene? Står i allefall på pakken min at "må ikke inntas på tom mage" Kan være derfor du blir kvalm. Det spør du om drøyt fire år etter at hovedinnlegget ble skrevet? Vi får håpe at TS har gjennomskuet humbuget på den tida. 3
Ariadna Skrevet 16. november 2015 #24 Skrevet 16. november 2015 Les dette: http://tjomlid.com/2013/04/16/den-sviende-sannhet-om-chili-forte/
Taklampe Skrevet 16. november 2015 #25 Skrevet 16. november 2015 (endret) hadde du lest innholdet hadde du sett at den inneholder grønn te og chili ekstrakt. hvilket er dokumentert å ha virkningpå forbrenningen. dette er grunnen til å skulle ta en på morgenen og en midt på dagen, for å holde forbrenningen oppe. synes det er litt respektløst mot OP å komme med slike innlegg når de er fraspurt!Ja, men i så liten grad at man ikke merker forskjellen en gang. Du kan sammenlikne det med den økte sjansen for å få blodpropp om man bruker p-piller. At sjansen øker er dokumentert, men det er i så liten grad at det så og si ikke er noe forskjell.. Edit: oi, jeg så ikke at dette var skrevet for hundre år siden! haha Endret 16. november 2015 av Taklampe
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #26 Skrevet 29. oktober 2020 On 1/11/2015 at 12:23 PM, Wiggins said: Det spør du om drøyt fire år etter at hovedinnlegget ble skrevet? Vi får håpe at TS har gjennomskuet humbuget på den tida. Repeat, nesten. Anonymkode: 83939...ef6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #27 Skrevet 29. oktober 2020 Dette er ren galskap, man kan like godt drikke espresso hele dagen, eller ta amfetamin. Anonymkode: ceb60...fad
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #28 Skrevet 29. oktober 2020 Alle slike produkter er galskap. Men folk skal jo alltid ha en lettvin måte å gå ned i vekt på, gidder ikke endre sine vaner permanent. Har nok av venninner som har gått på herbalife og andre "kurer". Sprett ned i vekt, så går det kort tid før de er tilbake der de startet. Spiser samme dritten etter de er ferdig med kuren, fordi de har jo lov å kose seg! Pjuk, hater folk uten disiplin. Anonymkode: ce602...f09
sbemleeesse Skrevet 18. juli 2022 #29 Skrevet 18. juli 2022 (endret) Slankepiller – https://lonzes.com/slimno.htm Har gått ned 11 kilo på 5 uker. Endret 1. august 2022 av sbemleeesse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå