Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #1 Skrevet 12. mai 2010 Hei alle sammen, Hvordan er det å skulle ha sex med ny partner? Jeg har kun erfaring fra en mann tidligere så jeg er skikkelig spent og rimelig nervøs. Det er en haug av følelser med i bilde og langt fra noen one night stand.. jeg har ventet med ¨å ta steget lenge fordi jeg ville være sikker på at dette er vedvarende.. men jeg kjenner at det ikke er lenge til vi kjører løpet ut. Hvordan opplevde dere å ha sex med ny partner? Takker for alt av erfaringer og tips dere måtte ha å dele med meg
davon5 Skrevet 12. mai 2010 #2 Skrevet 12. mai 2010 Vel, vi var overkåte begge to. Selv om vi hadde erfaring fra tidligere forhold, så måtte vi bare ha hverandre på en "heftig" måte Brukte allikevel tid på forspill. Det å ha sex med en ny partner er spennende og litt "skummelt" på en gang. Det beste er å starte rolig g la alt falle naturlig. Kyss MYE!!! Har egentlig ikke så mange andre råd å komme med. For oss har det bare blitt bedre og bedre, så du har mye å glede deg til
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Skrevet 12. mai 2010 Det er veldig spennende, litt klomsete siden man ikke kjenner hverandres bevegelser og slikt enda, men utrolig opphissende og deilig. Ekstremt kåt sex.
felgen Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Veldig spennende! Nå skal det innrømmes at forrige gang jeg hadde sex med en ny partner var langt fra vellykket, men veldig spennende allikevel. Andre gang samme natt gikk det bedre, men da var begge så tente at han kom etter fire jukk. haha.
pusleline Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Bli trygge på hverandre gjennom å kile, kose, kysse etc. Er så heldig at min nye partner ser på sex som noe mye mer enn bare det å få utløsning, og da blir det mye deilig kos og nærhet:) Vår første gang sammen skjedde hjemme hos han, begge var avslappet og trygge, det var ikke planlagt at det skulle bli sex av kosen, men det ble en ubeskrivelig deilig kveld. Ikke var det alkohol involvert heller;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Jeg kan se litt for meg at det blir litt som du sier her Han er så god på nærhet, men vi har ikke tatt det store steget.. kiling, klemming, ligge inntil, lette berøringer, massasje.. det ene leder nok snart til det andre.. men jeg tror og håper det kan bli en magisk opplevelse for oss begge :rødme:
Sandie Skrevet 1. august 2012 #7 Skrevet 1. august 2012 Gammel tråd men lurte på følgende: Pleier dere å ha munnsex med typen første gang dere er til sengs sammen? Eller "sparer" dere den opplevelsen til senere når dere evt.er blitt bedre kjent? (Tenker da på faren for kjønnssykdom og at det er en ny fyr man kanskje ikke vet så mye om..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå