Gå til innhold

Hva er det beste med sex?


Gjest Jente21

Anbefalte innlegg

Gjest Jente21

Ja, gutter og jenter! Hva mener dere er det beste med sex?

Jeg har enda ikke klart å få orgasme med kjæresten min. Likevel syns jeg selvfølgelig at det å ha sex er helt fantastisk! Følelsen det gir, "få utløp for kåthet" og kjenne nærhet til personen du har sex med, føle seg begjært...mmm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott at du føler det slik, selv om du ennå ikke har fått orgasme med kjæresten din. Det kommer nok ( og du kan hjelpe til med å stimulere klitoris selv - det gjør dama mi. Prøv :) ).

For meg er det nærheten og det å være så intim som er det beste. Selve orgasmen varer jo bare noen sekunder, men det er "alt" før det som gjør det så bra. Kyssingen, klemmingen, strykingen, det å nesten være som "ett". Det blir som en bekreftelse på min kjærlighet overfor henne. Ja, sex er herlig.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Orgasmen er uten tvil deilig, men det er alt som skjer før (og ev etter) som gjør sex så fint - kysse, klemme, kose, kile, massere, ligge så tett som du ikke trodde var mulig, svette sammen, slippe hemninger og pirre hverandre.... Rett og slett deilig! Og noen dager er det alle de andre tingene enn orgasme en har lyst på og behov for;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med sex er det å være nær partneren! Kunne stryke på, holde rundt, klemme og kose.

Ingenting er som å kunne holde tett rundt en varm, muskuløs mannskropp! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det beste er at man får vist fram sin trente og slanke kropp. Hvem bryr seg om intimitet og lidenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg trodde det en gang i tiden var å dele en gjensidig intimitet basert på kjærlighet. Men det viste seg å være en enveis greie da kvinner ikke kan elske. Så nå er det mer å få tømt seg som er poenget. Og å få tafset på noe pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...