Gå til innhold

Skinnjakke


King George

Anbefalte innlegg

Jeg har vært og kikket på skinnjakker nå, og jeg fant en som jeg syns var veldig kul (se vedlegg).

Men den hadde en krage av denne typen, og et par bekjente av meg som har peil på mote sier at man bør unngå jakker med slik krage (han ene refererte til det som 90-talls krage).

Jeg syns den jakka var den fineste (bortsett fra en til 6000 kr, noe som er helt uaktuelt), og dette var tross alt gutter. Jeg lurer på hva dere jenter syns om sånne krager på jakker. Spiller det virkelig så stor rolle?

Og hvilken farge passer best på meg? Som dere sikkert ser på bildene er jeg ganske lys i huden, så mulig den mørke jakka er litt i mørkeste laget? Den er ikke helt svart da, men mer mørkeblå.

post-31167-1273680801,82_thumb.jpg

post-31167-1273680817,5815_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært og kikket på skinnjakker nå, og jeg fant en som jeg syns var veldig kul (se vedlegg).

Men den hadde en krage av denne typen, og et par bekjente av meg som har peil på mote sier at man bør unngå jakker med slik krage (han ene refererte til det som 90-talls krage).

Jeg syns den jakka var den fineste (bortsett fra en til 6000 kr, noe som er helt uaktuelt), og dette var tross alt gutter. Jeg lurer på hva dere jenter syns om sånne krager på jakker. Spiller det virkelig så stor rolle?

Og hvilken farge passer best på meg? Som dere sikkert ser på bildene er jeg ganske lys i huden, så mulig den mørke jakka er litt i mørkeste laget? Den er ikke helt svart da, men mer mørkeblå.

Jeg har ingen formell kunnskap om mote, men jeg synes jakka var fin. Ikke noe i veien med kragen heller. Snittet kledde deg og var jo relativt tidsriktig vil jeg tro. Og jeg likte den lyse best, men veit ikke helt hvorfor.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke kragen spiller noen rolle i det hele tatt. Hvilken som passer best på deg, vil komme an på stilen din ellers, men sånn helt med en gang likte jeg den mørke best :)

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kragen var helt ok :) Og jeg syntes den svarte var veldig fin på deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes nå den der kragen ser ut som den gjør på de fleste andre skinnjakker, jeg...

Jeg syntes den mørke var tøffest, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med at den sorte var finest :) den er mye lettere å matche også. Er naturlig vanskeligere å matche klær med en lysbrun, beige jakke enn en sort som går til ALT :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørke var skikkelig fin på deg, og det var ingenting i veien med kragen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest det var vanskelig å sjå. Den brune såg ut til å vere kamelfarga, og det er ein vanskeleg farge å sjå bra ut i, den krevjer ein viss hudtone som ikkje så mange i Norden har. Svart går til alt og dei fleste kan bruke svart, den er i alle fall ikkje så vanskeleg som kamel. PÅ den andre sida så var jo dette biletet teke inne i ein butikk, og det kan hende brunfargen var mindre kamel i røynda.

Det hjalp ikkje så mykje, gjorde det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hjalp:) tusen takk for alle svar, da blir det nok den mørke jakka i mårra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sexy med menn i skinnjakke, synes du var fin i begge jeg :) Men ville nok gått for den svarte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Synes du så bra ut i den svarte. Ville ikke tenkt over kragen, da jeg synes den så helt normal ut (?)... :)

Ah, plutselig gikk det opp for meg at mine jakker har en annen type krage. Synes uansett ikke kragen på disse jakkene gjorde mye ut av seg, og snittet på dem så fint ut.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...