Gjest Mikako Skrevet 25. mai 2010 #21 Skrevet 25. mai 2010 Heldigvis slipper vi å bestemme oss med en gang.. Venter fortsatt på at han skal fri, men tror nok det er rett rundt hjørnet, og da vil jeg gjerne begynne å planlegge raskest mulig.. ;-P Vi har snakket en del om det, og liker begge denne ideen, siden vi er litt oppmerksomhetssky begge to.. Hans familie er veldig greie, men min familie er et rot. Foreldre som ikke vil snakke med hverandre, en far som skriver fra seg alt ansvar for barna og steforeldre som aldri har møtt hverandre. Føler at et hemmelig bryllup hadde tatt vekk mye stress angående familie, og det hadde blitt enklere for oss å nyte dagen.. Morro å høre fra andre som har vært borti det samme, og med suksess :-)
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. mai 2010 #22 Skrevet 26. mai 2010 Søskenbarnet mitt gjorde dette, ingen viste noe før det sto notis i avisen. Det de kanskje ikke hadde regnet med var at samtlige familiemedlemmer fra begge sider (store familier) troppet opp og hadde grillfest i hagen deres når de kom hjem. Huset deres var pakket inn med hvit rundballeplast, og alle hadde funnet gaver i loft eller kjeller som stort sett vel kunne betegnes som skrot. Men nå er de typen til å sette pris på sånne ting, og familien er typen til å sette i gang noe sånt da Bare vær ops på at slike ting kan skje
Karmosin Skrevet 26. mai 2010 #23 Skrevet 26. mai 2010 Vi giftet oss u-hemmelig i utlandet uten følge. Vi sa fra til familiene og vennene våre på forhånd, men gjorde det helt klart at dette var vår ting og de hadde ikke stort de skulle ha sagt. Det var stor forståelse for det, i all hovedsak. Nuvel, vi kom ikke unna at svigers inviterte til etterbryllupsmiddag. Planleggingen vår i den forbindelse besto kun i å ha noen meninger om menyen, på oppfordring fra dem. Det var litt pes med den middagen og med gavestyret, men selve bryllupsdagen var helt nydelig, med bare oss to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå