Gå til innhold

date i oslo?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har en date i morgen, noen som har gode forslag til hva man kan gjøre(i oslo)

Kino blir for standard,ikke får man prata heller. Middag bør være i boks, men gjør jo ikke det hele kvelden..

Blir snakk om sen ettermiddag/kvelden..

Bowling kan jo være noe, men bedre forslag enn det?

hadde vært gøy å overraske litt..

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at kino blir for standard...

Jeg synes også det er fint med noe man kan gjøre sammen. Du nevner bowling, det er jo morsomt. Jeg vet ikke om jeg har noen bedre idéer...

Kos deg i morgen, da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren og at været ikke er så bra, ellers hadde vel piknik i nordmarka vært noe...?

Hva med en tur i botanisk hage etter middagen?

Eller kanskje dere kan gå på Grønland å kikke? Mye rart/eksotisk å se der, en helt annen verden i Oslo, liksom.

Vise han utsikten fra Holmekollen? (Synd at det er lyst så lenge, det er skikkelig romantisk å se på stjernene derfra!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men hvis du og den du skal på date med er av den lekne typen, finnes det mye moro i byen! Laserkrig på MegaZone i Møllergata er bare kjempemorsomt, det samme er spillehallen på Kanalen underholdningssenter i Stortingsgata. Begge to anbefales!!

Ellers går det an å ta t-banen opp til Frognerseteren - ta med pledd, kakao og kopper, og se på stjernehimmelen! (kom akkurat på at det regner i dag, ja... Sorry!! Men kanskje det er bedre i morra?)

Lykke til, i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Høstfestival

Oslo Høstfestival byr bla. på Norgesmesterskap for hobbykokker i Vika, Forskningstorget på Universitetsplassen, Oslo Street Basket Cup på Rådhusplassen, konsert med unge musikere på Jernbanetorget, teaterforestilling på Karl Johans gate, Oslo Bedriftsidretts krets på Fridtjof Nansens plass, Norsk Folkemuseum på Aker Brygge. Søndag er det mange åpne butikker kl 14-18 i sentrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...