Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Nå må jeg innrømme at jeg ikke skjønner noen ting. Gikk tur med hunden i stad og plutselig så får jeg et klaps på rumpa mens jeg hører en stemme si "skal si du har deilig rumpe". Når jeg snur meg så ser jeg ei dame og da sier hun "å, unskyld, jeg trodde du var mann" så løp henne ekstremt flaut bort. Hva i all verden var dette? Jeg har langt hår, jeg kler meg feminint og gikk kledd som ei jente. Ikke ser jeg ut som en gutt heller. Og er vel ikke så veldig mange gutter som går i tights og en kort rosa topp, er det? Begynner å lure på hva det var med henne.
¤Pernille¤ Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Haha! Hun gjorde det sikkert bare for morroskyld, som en veldig dårlig spøk! Modig var det nå uansett, men ikke en ting man gjør, kanskje... Synes ikke du skal ta det vondt ment i hvert fall, hun kan jo umulig ha trodd at du var en mann!
Cheesecake Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Haha! Det er noen som gjør sånne ting fordi de synes det er gøy. En liten "sprell" i hverdagen;P Ikke ta deg nær av det, bare le av det. Og tenk om hun faktisk var halvblind og gjorde en feil, tenk så flau hun måtte vært! Hahah!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Hahahah. Hvem klapser en ukjent mann på rompa og sier noe sånt? Hvem klapser en ukjent dame på rompa og sier noe sånt? Jeg tror A) Hun er seriøst fjern B) Hun kødda med deg C) Hun mangler alle sosiale antenner..
Marabou Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Uhm... om du hadde sett ut som en mann ville det uansett ikke forklart oppførselen hennes, så dette kan du vel bare avskrive som.. tja.. høyst merkelig Men kanskje ønskedrøm for mange menn? Forresten, sikker på hun sa tydelig "mann"? Ikke "en annen"?
I.am.me Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 I bet ya' it was a bet Sikkert bare for morros skyld for å ha noe å si til vennene sine
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 he he he, mye rart folk gjør. Men likte du den klapsen? (ikke vondt ment altså)
Gjest Ole Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Uhm... om du hadde sett ut som en mann ville det uansett ikke forklart oppførselen hennes, så dette kan du vel bare avskrive som.. tja.. høyst merkelig Men kanskje ønskedrøm for mange menn? Forresten, sikker på hun sa tydelig "mann"? Ikke "en annen"? Ja, det er en ønskedrøm for meg! Har ingen verdens ting i mot å få klaps på rumpa mi i det hele tatt.....verken av kvinner eller menn....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå