Frk Johansen Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 De siste to-tre ukene har jeg hatt energidropp stort sett hele dagen. Vanligvis er jeg en svært så energisk dame som jobber fullt og trener noen ganger i uka. Nå har jeg mer enn nok med å være på jobb og spise middag. Tanken på å trene er fraværende og jeg må slappe av etter middag. Tanken på å følge unger på trening etc er nesten uutholdelig og jeg slukner gjerne før ti om kvelden og sover natta igjennom til halv syv og fortsatt føler jeg meg ikke opplagt. Etter å ha tømt oppvaskmaskinen og hengt opp en maskin med klær er jeg sliten!!! Det er utrolig kjipt. Er ikke syk på noe som helst måte, bare usigelig trøtt og uopplagt. Hva i alle dager bør jeg gjøre??
Gjest Blubberella Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Gå til legen!!! Symptomene du nevner kan være både helt uskyldige, forbigående og tegn på alvorlig sykdom!
LetThemEatCake Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Gå till läkaren och ta blodprover! Jag kände likadant när jag hade järnbrist, något som är mycket vanligt bland menstruerande kvinnor. Det behöver ju inte vara något allvarligt, men det är ju uppenbarligen något som inte stämmer.
Rosalie Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Veldig typiske allergisymptomer. Selv har jeg tatt kortisonspryte i år, og fungerer dermed ganske så bra selv med mengder av bjerkepollen rundt meg, men jeg sover og sover og sover. Så det går stort sett i jobb, korps og søvn for tiden. Heldigvis en forbigående fase.
Gjest WendyClear Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har det på samme måten for tiden på grunn av har ekstremt sterk pollenallergi. Men er umulig for oss på KG å si hva det kan være, slapphet kan jo være tegn på alt mulig. Må si som de over: dra til legen og ta en blodprøve...
Meaty Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Jeg reagerer også sånn på pollen, i tillegg til de mer vanlige symptomene som rennende nese og kløe i øynene. Reseptfrie allergimedisiner er ganske harmløse, så du kan jo prøve å ta en Zyrtec el.l. (selges til og med på matbutikkene nå) og se om det har noen effekt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Trøtthet/slitenhet kan være symptom på mye forskjellig, men er også vanlig allergisk reaksjon på pollen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå