Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 (beklager ekle ord, detaljer) Jeg våknet i natt av at jeg var ekstremt kvalm og følte jeg måtte spy. Hadde masse diare og litt oppkast en stund, og har vært kvalm i hele dag. Følte meg litt bedre nå i kveld, og magen romlet, så måtte spise litt middag. Da fikk jeg ekstrem kvalme igjen, og har sittet på do i en evighet. Det kjipe her er at jeg har eksamensperiode, og første eksamen er rett rundt hjørnet. I dag fikk jeg ikke lest noen ting, da jeg bare lå i sengen/sofaen. Forrige gang magen min var slik (trolig en matforgiftning i utlandet), varte det i 4-5 dager. Så da spør jeg dere, hva kan jeg gjøre for å få dette til å gå over fortest mulig? Har ikke tid til å ligge på sofaen flere dager. MÅ få lest til eksamen! Det virker jo som at maten setter i gang do-prosessen, så skal jeg bare la være å spise et par dager? Tar i mot alle tips, tusen takk!
Devana Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Mest sannsynlig er det omgangssyke, og da er det antageligvis ikke stort annet å gjøre enn å la det gå sin gang. Prøv å få i deg endel væske (vann, saft), det pleier å hjelpe meg med å føle meg bedre raskere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå