Gå til innhold

Bryllup i lavvo på Svalbard

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi gifter oss antagelig i en lavvo på Svalbard. Forslag til kjole? :)

Endret av zizla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo nærmest umulig å svare på.

Du får jo bare ta deg en tur i en brudsalong og finne ut hva du kler...

Skrevet

Skjønner jeg spesifiserte litt dårlig.

Vielsen vil foregå utendørs, festen i en lavvo med plass til 140 stykker, temperaturen utendørs her midtsommers er 6 grader. Inne i lavvoen vil det være benker og bord og bål. Gjestene vil nok være kledd veldig uformelt i turklær og ulltøy. Vi kommer til å servere fangstmannsmat som svalbardrein, sel og svalbardrype. Vi har det meste klart for et fangstmannsbryllup men jeg mangler et antrekk. Så det jeg lurer på er om det er noen kreative damer her som har et forslag til hva jeg som brud kan bruke som antrekk? Vi kan utelukke brudesalonger med en gang. Her snakker vi alternativ bekledning.

Skrevet

Tulip & Tatamo lager søte og uformelle brudekjoler i 3 forskjellige lengder i ull-stoff, se på www.tulipogtatamo.no

Gjest Marlo
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en slags medieval kjole, med stor kappe til. Alà slikt man ser i Ringenes Herre osv

Skrevet

Tulip & Tatamo lager søte og uformelle brudekjoler i 3 forskjellige lengder i ull-stoff, se på www.tulipogtatamo.no

Disse var jo nydelige!

Tror jeg ville vurdert noe slikt med ullundertøy under om jeg skulle giftet meg i arktiske strøk.

Skrevet

Tulip og tatamo var et kjempeforslag.

Et par mukluks, litt omsying og noe stæsj så har vi en løsning.

Har dere forslag til brudgommen også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...