Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hvordan kan jeg tilberede fløtepudding? Og hva kan vi spise sammen med det? Laget terteskjell med erter/gulrøtter/hvit saus/fløtepudding og reker en dag, og har mer fløtepudding igjen. Men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til
Gjest navnelapp Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 På brødskiva? Med salatblad, tomat og majones, kjempegodt. Viss du har så mykje at du har til middag kan du jo berre lage ein ny runde med kvit saus, og servere med kokte poteter og grønsaker.
Pupsilure Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Men skal jeg steke den? Lurer både når det gjelder som pålegg og til middag med poteter og hvit saus
Gjest navnelapp Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Du treng ikkje steike den for å ha den på brødskiva. Der er den god kald. Til middag ville eg ha steikt den eller ha dampa den under lok i litt væske til den var gjennomvarm. Den kan også varmast i sausen.
Gjest petre Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Spinat (gjerne frossen) i form. Skiver av fiskepudding på den, ostesaus oppå der igjen, tomatskiver og ostedryss. Inni ovnen i ca 20/25 minutter i 225 grader (til boblete og gyllen). Salat og poteter/ris til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå